Waldemars nye SOSF (Steelfish)

Medlem
23. april 2012
Sted
Trondheim
Her er min nye lekkerbisken. Har gått og siklet etter denne lenge og var litt nervøs for at butikken skulle selge den - Breitling har nemlig sluttet å produsere denne modellen (A17390). Urskiven på denne er helt fantastisk, med ulike farger og refleksjoner, alt etter belysningen. Snadderklokke:cool: De nye modellene i SuperOcean-serien har ikke helt den samme estetikken over seg, det er i alle fall min personlige mening:D
Foto2320.jpg

Gratulerer med en tøff klokke :)

Det var den første skikkelige klokken jeg kjøpte. Kan se på den urskiva i det uendelige uten å bli lei. Veldig god lenke og :)

Hei og velkommen til sonen! :) En av mine kamerater har en slik Breitling. Jeg er enig i at den har en magisk skive, ellers liker jeg klokken meget godt. Breitlings flotteste dykker IMO.

Velkommen til sonen, og gratulerer med en kjempe tøff Breitling :) Nå er du på kjøret sånn som oss andre ;)

Gratulerer med en finfin Steelfish! Prøvde en på lanken i fjor, og den frister fortsatt :)

Å den er "bare" så fin! Litt stor for mine labber, men så absolutt en flott klokke. Skiva er magisk :)

Gratulerer med nytt.

Gratulerer!
Det er en flott Breitling det der. Er veldig enig mht designet på disse ift de nyere versjoner.
Enjoy - det er noe "nice and cool summer" over den der!
:cool:

Gratulerer så mye! Perfekt klokke nå når sommeren nærmer seg. Man kan vel knapt få en bedre "badeklokke" :)