Warning!! High Voltage!!

Callahan

Støttemedlem
Medlem
18. feb. 2011
Sted
Gullkysten
Here goes!

Det kom en pakke i dag. Heldigvis. Da slapp jeg irritere vettet av meg pga den andre pakken som ble sendt fra samme land for 2 uker siden, og som fortsatt er stuck i tullen. Wan|ers!!:mad: ;)

Inspirert av bla Tores bilder og ur, maatte *pokkers tastatur!!* jeg bare ha en slik!

Ok, jeg rullern ut!

a.jpg

b.jpg

Jeg stinker paa fotografering. Naar barna vokser til, da skal jeg laere meg dette (ca 17 aar til haaper dere kan vente!)
OMEGAELECTRICBLUE001.jpg

OMEGAELECTRICBLUE002.jpg

WS
ws.jpg

Denne fremstaar som 99% stroeken! Selvsagt en Omega Seamaster Professional Electric Blue 2255.80. Nice!

Takk for oppmerksomheten :D

Hehe, enda et bevis på at dette forumet er et galehus.

Kos deg med den, og slid an ud!

Ha en deilig fredag!

Hehe, enda et bevis på at dette forumet er et galehus.

Kos deg med den, og slid an ud!

Ha en deilig fredag!

Thank you! Føles het elektrisk på armen i hvert fall.

Brannfakkel: Opplevd kvalitetsfølelse overstiger langt den over dobbelt så dyre ExpIIen jeg akkurat solgte...men each to his own så klart :)

AAAaargh!!! Du må pusse vekk fingeravtrykkene. 225580 går på refleksjonsenergi og sakker ofte flere minutter i døgnet om den ikke blir pusset ofte og intenst. I verste fall bare stopper den, det skjedde med min når den ikke var blitt pusset på to døgn :mrgreen: Gratulerer forresten!

AAAaargh!!! Du må pusse vekk fingeravtrykkene. 225580 går på refleksjonsenergi og sakker ofte flere minutter i døgnet om den ikke blir pusset ofte og intenst. I verste fall bare stopper den, det skjedde med min når den ikke var blitt pusset på to døgn :mrgreen: Gratulerer forresten!

Hehe & takk.

Ja det skal jeg, de var grusomme! Men når man sjonglerer unboxing, middagslaging med en på 2 og en på 3,5 blir det dessverre sånn :D Har dog ikke merket at den har sakket ennå ;)

Aiaiaiai! Gratulerer big time. Flott eksemplar. Forsiktig med bilkjøring fremover, bruk klokka i dashbordet, så holder du deg på veien :)

Edit: og velkommen i Seamasterklubben.

Gratulerer med en elektrisk nydelig Seamaster! Denne slår aldri feil :)
Støtter kommentaren om å være forsiktig med bilkjøringen fremover. Aller helst burde du vel sette av en dag til å sitte i solen og stirre på den, så får du stillet den verste nysgjerrigheten :cool:

Tusen takk karer, setter pris på tillbakemeldigene deres!
Skiven er sykt stilig og bezelen er bling bling..perfekt :D

Gratulerer! Har min egen på armen i dag :) Nå gjenstår bare kjøp av Omega-mesh og Admiralty Grey NATO ;)

High voltage, sure is!!
Grattis med en utsøkt eksemplar av arten!
Nydelig blåfarve - den er virkelig til å like.:D