Bvlgari er jo baaaare et parfymemotemerke blablabla
Ooojeee. Og chronometersertifisert!Tynnere enn RM sin…!(?)
Helt greit at det går, men det uret der er jo ikke brukendes til annet enn markedsføring. 1,7mm tåler jo ingenting.Bvlgari er jo baaaare et parfymemotemerke blablabla
Vis vedlegg 365992
Der har du Coken din @GrimReaper
Ja, og det blir nok en hit. Men jeg skulle helst sett at den kom fra storebror. Men så heldig er man jo ikkeDer har du Coken din @GrimReaper
Må ikke du være så kravstorJa, og det blir nok en hit. Men jeg skulle helst sett at den kom fra storebror. Men så heldig er man jo ikke
Da tror jeg jammen jeg må investere i winder og satse på at den går godt innafor COSC for den klokken skal få gå i all evighet
IWC introduserer en evighetskalender du ikke trenger å stille på nesten 2000 år.
IWC lanserer Portugieser Eternal Calendar
Den evige evighetskalenderen til IWC trenger ikke å stilles på over 1900 år.www.tidssonen.no
Jeg digger Tudor og synes den er knallfin! Men Coke fra Rolex henger hakket høyere. Men dette blir garantert en suksess når de endelig fikk slanket GMT'en sin.Må ikke du være så kravstor
Denne er sterkt etterspurt hos mange.Jeg digger Tudor og synes den er knallfin! Men Coke fra Rolex henger hakket høyere. Men dette blir garantert en suksess når de endelig fikk slanket GMT'en sin.