€49500..Hva er den riktige prisen?
€49500..Hva er den riktige prisen?
Det er jo helt latterlig. Mulig det er noe jeg ikke helt får tak i her men hva gjør at den er så dyr? Bortsett fra at den er limitert.€49500..
Gull..Det er jo helt latterlig. Mulig det er noe jeg ikke helt får tak i her men hva gjør at den er så dyr? Bortsett fra at den er limitert.
Joda, det ser jeg. Men den er jo dyrere enn en PP Calatrava 6119R. Det henger jo ikke på greip.Gull..
Enig i kritikken mot dette med limiterte klokker og edelt metall. Anyway:Det er jo helt latterlig. Mulig det er noe jeg ikke helt får tak i her men hva gjør at den er så dyr? Bortsett fra at den er limitert.
Mens Audemash lager nok en tourbillon spider-man royal oak og alle klapper...Vis vedlegg 366114
Vis vedlegg 366115
63 komplikasjoner, 2877 komponenter. 960 gram mekanisk kunst på sitt aller beste. Noen som gnælte over at Vacheron ikke hørte til helt der oppe? Gå og sutt på en helgull DeepSea isåfall. Dette er verdens mest kompliserte urverk, og første med kinesisk Perpetual Calendar!
Jeg synes faktisk AP begynner å bli litt irrelevant. De har én modell og som du nevner noen mikkemus-editions som John Mayer liker.Mens Audemash lager nok en tourbillon spider-man royal oak og alle klapper...
Det er jo helt latterlig. Mulig det er noe jeg ikke helt får tak i her men hva gjør at den er så dyr? Bortsett fra at den er limitert.
Nydelig! Men prisen da… cab49000 USD?En av de få gangene baksiden på en GS er minst like flott å se på som forsiden.
Joda - men titanvarianten koster "kun 129.000 kroner". Dyrt det også selvsagt.Nydelig! Men prisen da… cab49000 USD?