Åja, men det er ikke bare lys og sånn som gjør det? Ser i alle fall jevnere ut på dette bildet.:Jeg reagerte primært på finishen på den sekundviseren. Men jeg er GS-mann så jeg er kanskje bortskjemt...
Åja, men det er ikke bare lys og sånn som gjør det? Ser i alle fall jevnere ut på dette bildet.:Jeg reagerte primært på finishen på den sekundviseren. Men jeg er GS-mann så jeg er kanskje bortskjemt...
Jeg synes ikke 36 mm nødvendigvis er for lite, se for eksempel Fratello sine bilder.Vis vedlegg 366976
Vis vedlegg 366977
Jeg synes Hermes Cut var kjempeflott! Hvorfor begrense seg til damemodeller hvor største er 36mm?
Jeg synes ikke 36 mm nødvendigvis er for lite, se for eksempel Fratello sine bilder. Vis vedlegg 366985Vis vedlegg 366986
Nå angir Hermès håndleddstørrelse på kun 12, 5 - 16 cm, men @Jon Henrik nevner i videoen under at det skal komme lengre remmer også.
Dette er jeg så enig i! Synes godt man kunne rekalibrert til en "faktisk-skala", hvor en klokke med 10m WR på kan brukes til absolutt alt man kan gjøre på Frognerbadet, en med 50m WR er nok til Scubadykking og proffgutta kunne hatt en 200m WR.Jeg syntes den gamle standarden med at 30m "vanntett" klokke ikke kunne bades med var veldig rar. Bra at den utfordres litt. Viseren ser ikke bra ut.
Hele klokka ser skammelig ut spør du meg. Dette er flaut når man vet hva de egentlig kan.En av årets verste lanseringer. Og den lenka er rett og slett en skam for GS.