Omega, iwc, sinn m.m kjører fortsatt dobbel ar coating. Til våres store fortvilelseHele dobbel AR greie har mer eller mindre forsvunnet fra markedet: det fungerer rett og slett ikke å ha det på utsiden uten at den blir ødelagt over tiden.
Jeg vil tro på at Rolex bruker det bare på innsiden.
Omega, iwc, sinn m.m kjører fortsatt dobbel ar coating. Til våres store fortvilelse
Omega, iwc, sinn m.m kjører fortsatt dobbel ar coating. Til våres store fortvilelse
Helt rått med dobbel når klokken er ny da, men etterhvert vil det vel tære på. Kan evt rubbe det bort da.
Det er bare piratene som trenger AR på begge sider for å ikke bli oppdaget på sjøen.
Vår take på de nye Explorer-referansene (og en artig påminnelse om våre spådommer ).
Rolex lanserer to nye Explorer
Explorer debuterer i "two-tone" og returnerer til 36 mm.www.tidssonen.no
Vis vedlegg 243735
Synd de ikke bare lagde remake av denne
Frederic Arnault kan spørre seg om hva mange av konkurrentene gjør.Frederic Arnault kommenterte at han ikke ønsket et TAG Heuer som "stod stille" i fortiden og lagde rene remakes av gammelt arbeid.
Samtidig forstod han veldig godt at folk likte de gamle klokkene – men mente det da var bedre å bare kjøpe en vintage.
Jeg kjenner faktisk på at jeg begynner å bli litt lei av at absolutt alt "nytt" som kommer ut skal være retro, heritage, hva enn.. Litt for lenge mellom hver gang man ser noe og tenker at her er det innovasjon på gang.
Hublot satsa ikke på retro i år heller!Jeg kjenner faktisk på at jeg begynner å bli litt lei av at absolutt alt "nytt" som kommer ut skal være retro, heritage, hva enn.. Litt for lenge mellom hver gang man ser noe og tenker at her er det innovasjon på gang.