Hei, funnet på face.. Discontinued? Er det noe nytt på gang kanskje allikevel?Foreløpig skjer det ingenting med mark 18. Manufacture verket holdes til spitfire enn så lenge. Har med kapasitet å gjøre.
Blir det lanseringer fortløpende gjennom året da eller? Litt merkelig å benytte årets store messe til å lansere et par intetsigende fargevarianter, dersom de har mange nyvinninger på trappene.Det kommer litt forskjellig. Har fått all info, men er litt usikker på hvor mye jeg har lov til å legge ut offentlig (de er ganske strenge sånn). Skal sjekke med de, når jeg er der på fredag. Men en ting som jeg kan røpe, er at Aquatimer kommer tilbake i kjent design og med inhouse verk. Den gleder jeg meg til.
Akkurat det er litt typisk IWC. Pleier å vente med litt snacks.Blir det lanseringer fortløpende gjennom året da eller? Litt merkelig å benytte årets store messe til å lansere et par intetsigende fargevarianter, dersom de har mange nyvinninger på trappene.
Akkurat det er litt typisk IWC. Pleier å vente med litt snacks.
Og Aquatimer er overmoden for fornying. Lanseres sikkert rett før sommeren, og med IWC sitt vanlige leveringstempo er de vel i butikk til julebadet
Her óg. Selv om jeg på et vis håper det som kommer blir for stort for mine pinglete håndledd.Uansett så jeg mektig spent på nyhetene som kommer i Aquatimer-serien. Håper det er noe ordentlig snadder!
Det trengs, den kolleksjonen har vært salgsmessig steindød i årevisUansett så jeg mektig spent på nyhetene som kommer i Aquatimer-serien. Håper det er noe ordentlig snadder!
Enig! Derfor håper jeg de virkelig kommer på banen med noe ordentlig spennende når de først skal fornye den.Det trengs, den kolleksjonen har vært salgsmessig steindød i årevis
Fikk prøvd Cousteau-edition på flyplassen i München for et par uker siden, og må si jeg ble positivt overrasket over hvor bra den så ut.Enig! Derfor håper jeg de virkelig kommer på banen med noe ordentlig spennende når de først skal fornye den.
Jeg synes JLC og Cartier kom best ut av det i år. Spesielt Polaris PC var nydelig.
Dette har ikke jeg hørt noe om, men jeg videresender bildet til IWC, så får vi et svarHei, funnet på face.. Discontinued? Er det noe nytt på gang kanskje allikevel?
Vis vedlegg 285785
Vis vedlegg 285786
Hvorfor det?Hadde jeg jobbet hos Rolex etter og ha sett hva disse kom med hadde jeg skammet meg.