Er det ikke bare se på Putin som fasit? Han rafter jo i ville elvestrøk med sin Patek 5039 som er 30 meter vanntett. Da må jo det gå ann å plaske litt i vannet med hva som helst...
Er det ikke bare se på Putin som fasit? Han rafter jo i ville elvestrøk med sin Patek 5039 som er 30 meter vanntett. Da må jo det gå ann å plaske litt i vannet med hva som helst...
Samma fyren har blitt observert kastende en Patek ned i betongstøping av en demning (tror jeg?), så her står det vel mer på økonomisk frihet en kunnskap om ur.
Kun klokker med 200m merking er med meg i sjøen. Sjekker alltid at krona er skudd til før jeg hopper i havet. Synes det er noe av sjarmen at jeg ikke er redd for å ta m klokka i vannet
Tar med alle mine klokker i vannet (så lenge de har en WR over 100 meter)! Hvis ikke de tåler vann hadde det stått i bruksanvisning En par kroners trykktest hvert år holder for min del.
Alle klokker som er spesifisert etter ISO 6425 tar jeg også med i sjøen. Bare å spyle de med ferskvann etter bruk.
Fant den (Seiko) kartet på WUS som gir en god indikasjon om WR. Det viser også at det er virkelig forskjell mellom een WR 200 eller Diver 200 klokke.