Hva tror dere om størrelsen, er det tilstrekkelig?
Jeg er selvfølgelig klar over at det har noe med hvor mye en pakker i baggen men sett i forhold til andre modeller dere evt bruker...
Burde ikke ha noen problemer med å få denne på fly, men har aldri møtt kontrollørene til RyanAir. Du får fint undertøy, noen skjorter, en ekstra bukse, en genser og et par sko i disse. Spørs vel hvor mye du trenger på en helgetur?
@Mogens - med budsjett på 2K, hvordan klarte du å ende på Mulberry? Hva kostet bagen? Hvilken modell?
Jeg hadde også en eldre mulberry clipper uten for med fin patina, men solgte den for å finansiere klokke i fjor..
Men nå har jeg sinnsykt lyst på en hard graft carry on suitcase. Noen som har erfaring med denne modellen eller dette merket?
Carry On Suitcase - Leather Travel Suitcase | hard graft
De hadde mye lekkert. Meldte meg på gjennom linken din nå!Har fulgt med på hva Linjer har holdt på med i det siste, og det er ganske kult. Vurderer sterkt denne:
De kjører et referral-program nå, og jeg er så skamløs at jeg håper noen vil melde seg på gjennom min link slik at jeg kan få en fin gave Eller drit i det om det er teit, men sjekk ut produktene uansett!
http://launch.linjer.co/?ref=4c96f8db14