Whats all the fuzz about?

gratulerer! Ikke noe feil med den der. Selv om jeg liker enkelheten til 15300 best har chronoen egentlig en mer harmonisk profil siden den ikke blir så flat (pga lugs) som 15300. Form og størrelse på denne er perfekt.

Stilig at det var kronografen du endte opp med. Tror også du blir fornøyd med valg av skive. Også kan vi jo bytte med den du vet når du går lei. ;)

Tusen takk alle sammen. Deres ord varmer godt:)

Det var selvsagt litt spørsmål om tilgang også når det stod om hvit og svart skive, chrono eller ikke, men når denne var tilgjengelig til en grei pris så tenke jeg at det ble for dumt å kjøpe nytt i første omgang. Og jeg har absolutt ikke blitt skuffet, de sorte detaljene gjør seg utrolig godt på skiven, har sett bilder av den med sort skive og den ser neste litt ensformig og kjedelig ut i forhold. Og tenk når jeg får luftet den i solen, det må bli bra:) Den enkle uten chrono er også nydelig, men det er litt mer action i denne skiven og det liker jeg:)

Når det gjelder mine kommentarer til Rolex så er disse litt med bismak, Rolex er en fantastisk klokkeprodusent og lager noen solide og tøffe klokker. Og de nye lenkene er selvsagt mye bedre enn den gamle 16610 som jeg har.

Dette blir uansett en deilig sommerklokke, så får vi se hva magen og hodet sier på veien hvis det skulle dukke opp en uten chrono i sort eller hvit:)