Dato eller ei. Klokken er jo et ikon! :cool: Forsinket gratulasjon fra meg også.
Pasop Støttemedlem Medlem 28. jan. 2014 Innlegg 899 Sted Ytre Enebakk 4. nov. 2014 #41 Dato eller ei. Klokken er jo et ikon! Forsinket gratulasjon fra meg også.
flyback Støttemedlem Medlem 12. okt. 2010 Innlegg 4.216 Sted Inderøy 7. nov. 2014 #42 r_inge skrev: Gratulerer med meget vakker JLC. Utrolig flott klokke, eneste som "plager" meg er at det ikke er dato. Er det jeg som er sær som "må" ha dato ? Klikk for å utvide... Pasop skrev: Dato eller ei. Klokken er jo et ikon! Forsinket gratulasjon fra meg også. Klikk for å utvide... Takk for alle gratulasjoner, kjempehyggelig! Angående dato, @r_inge litt uenig faktisk Redigert av en moderator: 22. mai 2015
r_inge skrev: Gratulerer med meget vakker JLC. Utrolig flott klokke, eneste som "plager" meg er at det ikke er dato. Er det jeg som er sær som "må" ha dato ? Klikk for å utvide... Pasop skrev: Dato eller ei. Klokken er jo et ikon! Forsinket gratulasjon fra meg også. Klikk for å utvide... Takk for alle gratulasjoner, kjempehyggelig! Angående dato, @r_inge litt uenig faktisk
M MrT Støttemedlem Medlem 23. okt. 2013 Innlegg 632 Sted Hamar 7. nov. 2014 #43 Gratulerer med utrolig flott JLC Reverso har vokst mer og mer på meg. Rett og slett utrolig lekker