White Christmas

Grattis med meget fet klokke. Regner med valget av årets Nyttårsur er i boks!:) Du stiller jo nesten i samme klasse som Moore:)

Og jeg min supertosk som ikke snappet denne selv...
På den annen side er det flott at ungdommen får øynene opp for skikkelige klokker her og ikke bare kjøper merker på P og R.

Mathfjeld har virkelig modnet mye på noen få uker.

Og husk på en ting: Man eier egentlig ikke en Omega - man passer bare på den inntil den flippes til meg.

:D:D

Gratulerer så mye, gutten, denne har du virkelig fortjent.

Og jeg min supertosk som ikke snappet denne selv...
På den annen side er det flott at ungdommen får øynene opp for skikkelige klokker her og ikke bare kjøper merker på P og R.

Mathfjeld har virkelig modnet mye på noen få uker.

Og husk på en ting: Man eier egentlig ikke en Omega - man passer bare på den inntil den flippes til meg.

:D:D

Gratulerer så mye, gutten, denne har du virkelig fortjent.

Lol!

But all is not lost, Minute!

http://www.ebay.com/itm/Omega-Speedmaster-Triple-Date-Calendar-3523-30-/160694531663?pt=Wristwatches&hash=item256a23f64f

Mikkemus23; Hehe... MM har fått handlenekt før 2013. Så vi har laget en gentlemans agreement på at han kjøper min hvis jeg selger.

Haha Minute! Jeg bruker den faktisk med deg i tankene. Den skal ikke få noe merker fra meg, klokken blir nok din en dag.Takker for tipset.

Hvis noen kommer over en lenke som passer er jeg interessert.

Hehe. Takk Mogens. Må si jeg måtte beherske meg litt vedr. tilbudet du kom med tidligere. Det snakker vi om i løpet av neste år;)

Flott sak! Liker sånne impulskjøp! :p

Også artig å se hvordan mathfjeld utvikler sitt syn på omega om dagen... :D

heiheihei, bare fordi jeg gratulerer Prippa med ny klokke betyr ikke at jeg blir klam i hakket :)

Gratulerer! :D

Kudos for å velge en litt uvanlig Speedmaster. Kul datoanvisning.

Se her ja. Den var snacksy. Ser ut til å sitte som et skudd på armen.

Gratulerer