Det holder ikke med en Datejust hvis du er bygger!
Nei, det må en Breitling til. En av de største og mest blankpolerte versjonene.
Det holder ikke med en Datejust hvis du er bygger!
Nei, det må en Breitling til. En av de største og mest blankpolerte versjonene.
Haha, stilig, det står det respekt av å tørre. Bruker du chronoen til å time sett? Og tar du den av når du røsker rundt på manualer og vektstenger? Tror ikke jeg hadde klart å hatt tankene fokusert på treningen, hadde bare tenkt "må ikke skrape den inntil noe. Må ikke..."
Neida, stoppeklokke har jeg på treningsappen jeg bruker. At klokken får omgåes litt med manualer og stenger synes jeg bare er hyggelig. Den skal jo brukes
Jeg tror dere gikk glipp av det Mathfjeld skrev om at po får hvile mens han bruker seiko på trening
"You can get a perfectly serviceable watch for about fifty bucks. All watch prices in excess of fifty bucks are due to the vanity of the wearer. "
Så sant, så sant!
Vil ogå si meg enig i at Breitling er "boleklokke".
Alle mine klokkespottinger her på bygda, utenom en 'med-TSer', har vært på håndleddene til personer som har unaturlig høyt testosteronnivå og som driver lyssky aktiviteter.
Dessverre vil jeg derfor assosiere Breitling med disse karene.
Er det slik altså? At vi går rundt og trekker konklusjoner om andre på bakgrunn av hvilke klokker de har? Helvette heller, jeg logger av.
Er det slik altså? At vi går rundt og trekker konklusjoner om andre på bakgrunn av hvilke klokker de har? Helvette heller, jeg logger av.
Jepp, og jeg har et par Rolexer. Eeeh, det har vel du også. Gjett hva verden det ute sier om oss
"You can get a perfectly serviceable watch for about fifty bucks. All watch prices in excess of fifty bucks are due to the vanity of the wearer. "
Så sant, så sant!
Vil ogå si meg enig i at Breitling er "boleklokke".
Alle mine klokkespottinger her på bygda, utenom en 'med-TSer', har vært på håndleddene til personer som har unaturlig høyt testosteronnivå og som driver lyssky aktiviteter.
Dessverre vil jeg derfor assosiere Breitling med disse karene.