WIS-boksåpning

Medlem
6. juni 2012
Sted
Sørlandet
Jeg har oppfattet at det er en viss tradisjon for å unboxe noe litt stort og fint ved oppnåelse av WIS-status (1000 poster).
Jeg har grublet lenge på hva i all verden jeg skulle åpne som ikke var enten langt over mitt budsjett, eller kjedelig, obskurt og generelt nedtur.

Men plutselig en dag falt brikkene på plass, og etter et par hyggelige telefonsamtaler med en av tidssonens good-guys, var det pakke på vei! Pakken ankom for to dager siden og ser slik ut:
2014-05-19165314_zps396683a8.jpg

Der var det post nr 1000, ja. Nok luremusing:

2014-05-19170254_zps2b4e5b18.jpg

Jeg har lenge hatt speedmaster på ønskelisten men slått det fra meg som for dyrt. Men da det dukket opp tilbud om en rimelig Mark II og jeg i tillegg fikk en ekstra god pris på den, var det ikke vanskelig å si ja.

Godt brukt Omega Speedmaster Pro Mark II fra 1970. Birthyear-klokke altså. Godt polert - ikke så mye sunburst finish igjen på fronten, og litt sliten sekund-viser, men går korrekt og fungerer helt etter boka. Du verden hvor moro det er å endelig ha sveitisk kvalitet med historisk sus på armen :mrgreen:
Stor og solid, men føles veldig riktig på armen.

2014-05-19170547_zpsef7aad60.jpg

Ser ut som klokka har hatt en tur innom @Clockomania K1. Syntes jeg kjenner igjen det håndskrevne kortet. :D

Grattis med stilig Speedmaster!

Redigert av en moderator:
Gratulerer! En verdig WIS-unboxing!

Tusen takk :)

Grattis! Disse blir helt overlegne på mesh:)

Tusen takk, og takk for tipset, det må prøves :)

Ser ut som klokka har hatt en tur innom @Clockomania K1. Syntes jeg kjenner igjen det håndskrevne kortet. :D

Stemmer nok det, ja :)
Grattis med stilig Speedmaster!

Gratulerer med WIS og Speedy

Redigert av en moderator: