Jeg er hekta og trenger en utfordring. "kasmir" er nicket :)
kasmir Medlem 18. aug. 2008 Innlegg 1.025 Sted m 18. jan. 2012 #21 Jeg er hekta og trenger en utfordring. "kasmir" er nicket
Hopalong Støttemedlem Medlem 16. juni 2009 Innlegg 2.967 Sted Cockaigne 26. jan. 2012 #22 Nå har jeg tapt for Kasmir to ganger, så om noen er ute etter en lett match kan de søke opp nicket "EnidGumby".
Nå har jeg tapt for Kasmir to ganger, så om noen er ute etter en lett match kan de søke opp nicket "EnidGumby".
TomB Støttemedlem Medlem 25. jan. 2010 Innlegg 4.344 Sted Trondheim 26. jan. 2012 #23 Hopalong skrev: Nå har jeg tapt for Kasmir to ganger, så om noen er ute etter en lett match kan de søke opp nicket "EnidGumby". Klikk for å utvide... kasmir skrev: Jeg er hekta og trenger en utfordring. "kasmir" er nicket Klikk for å utvide... Dere er utfordret
Hopalong skrev: Nå har jeg tapt for Kasmir to ganger, så om noen er ute etter en lett match kan de søke opp nicket "EnidGumby". Klikk for å utvide... kasmir skrev: Jeg er hekta og trenger en utfordring. "kasmir" er nicket Klikk for å utvide... Dere er utfordret
Guybrush Threepwood Støttemedlem Medlem 4. mars 2011 Innlegg 3.348 Sted Lier 27. jan. 2012 #25 Legefrakk
Vidar Medlem 17. feb. 2011 Innlegg 1.263 Sted Vestland 27. jan. 2012 #26 kasmir skrev: Jeg er hekta og trenger en utfordring. "kasmir" er nicket Klikk for å utvide... Hopalong skrev: Nå har jeg tapt for Kasmir to ganger, så om noen er ute etter en lett match kan de søke opp nicket "EnidGumby". Klikk for å utvide... Espenbki skrev: Samme nick som her. Espenbki. Klikk for å utvide... Guybrush Threepwood skrev: Legefrakk Klikk for å utvide... Dere er utfordret Edit: Du også Topale
kasmir skrev: Jeg er hekta og trenger en utfordring. "kasmir" er nicket Klikk for å utvide... Hopalong skrev: Nå har jeg tapt for Kasmir to ganger, så om noen er ute etter en lett match kan de søke opp nicket "EnidGumby". Klikk for å utvide... Espenbki skrev: Samme nick som her. Espenbki. Klikk for å utvide... Guybrush Threepwood skrev: Legefrakk Klikk for å utvide... Dere er utfordret Edit: Du også Topale
topale Medlem 10. juni 2008 Innlegg 1.297 Sted Trondheim 27. jan. 2012 #27 Nå er jeg ikke spesielt dyktig i Wordfeud, men tar gjerne en utfordring "topale" er nicket.
Vidar Medlem 17. feb. 2011 Innlegg 1.263 Sted Vestland 24. juni 2012 #28 Virker som Wordfeud er på vei "ut" nå. Det nye store er visstnok "Rumble".... Er dårlig på WF men virkelig elendig på "Rumble". Men trenger du en lett seier så er nicket mitt: vidarg
Virker som Wordfeud er på vei "ut" nå. Det nye store er visstnok "Rumble".... Er dårlig på WF men virkelig elendig på "Rumble". Men trenger du en lett seier så er nicket mitt: vidarg