WTB Breitling

Medlem
6. jan. 2010
Innlegg
4
WTB Breitling KJØPT

Takk for alle hyggelige svar og mailer. Det ble til slutt en Breitling Blackbird. Bestilte en ny en fra USA, og den er forhåpentligvis i posten nå. Riktignok fra grå-markedet, men har vært fornøyd med JOMAshop tidligere - så regner med at det går bra.

Skal kjøpe en fin 50-årsgave til min mann. Han liker Breitling, og det synes jeg kanskje han har gjort seg fortjent til å få. Han vil nok gjerne at klokka skal vises, den må derfor være ganske stor. Ikke for gammel modell, og MED papirer.

Håper på svar!
 
Jeg ser det ligger klokker på FINN. Er det noen som har erfaring med Brilliant watches og Brilliant ur...?
 
Hei og velkommen til TS :)
Som eazy123 påpeker er det en del på finn.no
Ønsker deg lykke til
 
Velkommen til forumet!

Jeg har gjort masse handler og bytter med Jonny (Briljantwatches) - aldri vært noe tull.

DN hadde jo tilogmed en artikkel med positiv vinkling for et par år siden om "Rolex-Jonny" og hans bruktsalg av klokker.

Briljant Ur og Gull har jeg handlet med en gang - det ga meg ikke samme godfølelsen som hos Jonny. Kjøpte en klokke til over 60.000 der, og den var så møkkete at jeg måtte vaske den ved hjemkomst fra butikken.. Men jeg kan ha vært uheldig :)

Lykke til i jakten!
 
Takk for gode råd, og hyggelig velkomst på forumet.

Henrik, jeg fant linken du henviste til; http://www.dn.no/d2/design/article1218122.ece.
Han virker jo seriøs, særlig etter dine erfaringer.

Takk også for mailene jeg har fått med tilbud på klokker. Vurderer nå flere tilbud, men tar gjerne imot flere. Klokke skal jeg ha, men har ikke bestemt meg ennå.
 
Jonny Larsen er 100% ærlig og er alltid til å stole på.
Jeg og flere av mine venner har hatt mange handler med ham de siste 10 årene - alltid og uten unntak bare positivt.
 
kjøpt

Takk for alle hyggelige svar og mailer. Det ble til slutt en Breitling Blackbird. Bestilte en ny en fra USA, og den er forhåpentligvis i posten nå. Riktignok fra grå-markedet, men har vært fornøyd med JOMAshop tidligere - så regner med at det går bra.
 
Takk for alle hyggelige svar og mailer. Det ble til slutt en Breitling Blackbird. Bestilte en ny en fra USA, og den er forhåpentligvis i posten nå. Riktignok fra grå-markedet, men har vært fornøyd med JOMAshop tidligere - så regner med at det går bra.

Skal kjøpe en fin 50-årsgave til min mann. Han liker Breitling, og det synes jeg kanskje han har gjort seg fortjent til å få. Han vil nok gjerne at klokka skal vises, den må derfor være ganske stor. Ikke for gammel modell, og MED papirer.

Håper på svar!

Så er klokka kommet, men JOMAshop ble det ikke. De satte plutselig opp prisen. Så det ble Interwatches, de hadde veldig god service.