WTB: Rolex Explorer II, hvit skive

Anders

Støttemedlem
Medlem
18. jan. 2008
Innlegg
4.410
Som tittelen sier, jeg er interessert i å kjøpe en hvit Exp II. Må være i meget god stand, ingen skader på bezel. Boks og papirer.

Jeg er selvsagt villig til å betale en premium i forhold til internasjonale forumpriser, men kun opptil 5000 over det jeg kan finne av tilsvarende ur mht alder og tilstand på nett.

Foretrekker ansikt til ansikt i Oslo m/omegn, men gode forumreferanser kan jo veie opp :D Cash eller konto.
 
20% avslag hos Bjerke i Bergen!

Jeg var innom og la av en Explorer II i går som jeg skal kjøpe i dag. Sort skive men som de skifter gratis til hvit dersom jeg ønsker det innen rimelig tid.

Men forstod det slik at det var den eneste de hadde igjen... Men du kan jo undersøke.
 
20% avslag hos Bjerke i Bergen!

Jeg var innom og la av en Explorer II i går som jeg skal kjøpe i dag. Sort skive men som de skifter gratis til hvit dersom jeg ønsker det innen rimelig tid.

Men forstod det slik at det var den eneste de hadde igjen... Men du kan jo undersøke.

Bra tips, men på telefonen benektet de at det var noe salg på Rolex? Mulig at det var den ene igjen, da.
 
Mulig du tror du er morsom, men du er mest irriterende. Kan du ta humoren noe annet sted enn i min kjøps-tråd? Vi kan lage en egen tråd under snikk-snakk om du vil.

Tipset om Haugesund er dog godt, har selvsagt snakket med Lervik. Egentlig vil jeg vel kjøpe brukt.
 
Mulig du tror du er morsom, men du er mest irriterende. Kan du ta humoren noe annet sted enn i min kjøps-tråd? Vi kan lage en egen tråd under snikk-snakk om du vil.

Tipset om Haugesund er dog godt, har selvsagt snakket med Lervik. Egentlig vil jeg vel kjøpe brukt.

Hæ? har det falt ut en post fra tråden? Dette svaret skjønte ikke jeg som tilfeldig forbipasserende..hvor er humoren, og hvem har sagt noe om Haugesund?
 
Jeg, anbefalte Lervik i Haugesund - og nytt. Samt litt off-topic som ikke falt i smak.

Slettet det innlegget og ønsker alle en god helg.
 
BUMP!

Har fått noen henvendelser, men fortsatt på leting :D

1997-rolex-05.jpg