www.watchshop.com

såpass ja

Takker.. ser litt suspekt ut den siden nå ja. Har andre folk noen gode, seriøse utenlandske nettsider som de kanskje vil anbefale?

Takker!

Har hørt mye bra om jomashop.com, men har ikke handlet der selv. Jeg bruker mest Ebay hvor jeg vel nå har over 200 kjøp. Hvis man vet hva man gjør er det trygt å handle der. Bruk Paypal for å betale.

Og forresten, velkommen til TS.

Takker.. ser litt suspekt ut den siden nå ja. Har andre folk noen gode, seriøse utenlandske nettsider som de kanskje vil anbefale?

Takker!

Det kommer helt an på hva du er på jakt etter. Det finnes tonnevis av klokkemerker der ute og gode nettbutikker :) Eller er du fast bestemt på å kjøpe D&G?

Det kommer helt an på hva du er på jakt etter. Det finnes tonnevis av klokkemerker der ute og gode nettbutikker :) Eller er du fast bestemt på å kjøpe D&G?

Det jayeff forsøker å antyde på en forsiktig, subtil måte er at han vil anbefale noe annet enn D&G hvis du er ute etter en ny klokke. Og jeg er 100% enig med ham.
Det er imidlertid ditt valg og hvis du ønsker en slik klokke så se her:

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=d&...g+watch&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

Hvis du ønsker en liknende klokke i samme prisklasse, men med en helt annen kvalitet så spør de kunnskapsrike medlemmene her på TS så får du mange gode forslag.

Takker for svar, og takk for velkomsthilsen, Celter. Har en del klokker selv, og d&g er vel heller ikke mitt favorittmerke, selv om jeg har to som jeg syns er stilige. Det er broren min som ønsker seg den klokken som jeg linket til i innlegg nr.1. Jeg så den selv på en av gullsmedene på Byporten i februar, men den var borte i går. Ringte Optura som er norsk eneleverandør av merket, men de kunne ikke skaffe flere. Så leter nå litt på nett istedet, men ingen erfaringer med klokkekjøp på nett.

Ser watchshop.com hadde den, men den anbefales absolutt ikke ser jeg. Handlet på e-bay selv funker utmerket så lenge man bruker Paypal. Men de hadde ikke akkurat den typen med sølvlenke..

Ingen skal nekte ham klokka han vil ha :)

Gå til Amazon

Der finner du flere butikker med klokken på lager og gode tilbakemeldinger :)