> x innlegg for å annonsere på TS?

En stor del av de dårlige annonsene kommer fra brukere som ble medlem kun får å selge noe. De blir gjerne medlem samme dag som annonsen legges ut. Disse holder som regel laber kvalitet. Disse kan holde seg på Finn.no eller klokkeriet for min del.

Beste bilkjøpet jeg har gjort noen gang var en Audi A3 på Finn.no med verdens dårligste annonse og bilder (derfor ingen andre som kom og så på bilen). Just say'in....

Nå ser ikke jeg personlig helt problemet... Det er ikke veldig vanskelig å sile annonsene.

Men, dersom det er et ønske om å rydde opp, så kunne kanskje betalte annonser vært en mulighet? Hadde ikke gjort meg noe å betale en 100 lapp for å annonsere en ordentlig klokke (så hadde jeg heller lagt SKX på Finn.no). Da burde man fått rensket bra opp, samtidig som det hadde vært en liten støtte til TS.

Eventuelt at bare betalende medlemmer får poste i det hele tatt, det være seg på bruktmarkedet eller i forumet. Årskontingent altså.

Dersom det legges opp et krav til et minimum antall poster, så tror jeg det blir et kjedelig bruktmarked samtidig som mengden skrot i forumet øker. Men, jeg forstår dere sier at dette funker andre steder, så jeg vet ikke.

Jeg synes i hvert fall at en betalingsløsning også bør være nevnt i denne diskusjonen. Bedre vurdert og forkastet enn aldri nevnt!

Er det ikke bare å la være å lese de dårlige annonsene, og la markedet straffe selgere som ikke greier å beskrive salgsobjektet?

For min del handler kjøp og salg om trygghet, har du mange poster og gode referanser er jeg egentlig ikke så veldig opptatt av hvordan annonsen ser ut. Skulle annonsen være tynn er det jo bare å be selger om spesifikk informasjon på PM. Dårlige annonser = mange spørsmål, er ikke det oppdragende i seg selv?

Annonsene genererer for øvrig trafikk til TS, som igjen genererer inntekter til @Jon Henrik - slik at han kan drifte dette flotte forumet :)

Jeg synes det ville være synd om man skulle sette grenser for hvem som får selge.

Det begrenser seg selv ,da de fleste ikke ville forskuddsbetalt til en med 0 i postcount som skal ha penger på konto før han sender.

Mulig jeg bommer her, men det gir jo mer trafikk til forumet.