Litt i samme båt selv. Har en 2014 bensin Octavia med 180 hester. Superfornøyd med plass i bagasjerom. Få biler jeg får fjellpulken på tvers inn bak (over hjulbrønnene). Sikler litt på en større bil med trekk på alle fire. Med tre barn så kunne jeg godt tenkt meg en 7-seter - dog dyr oppgradering for å få mer en kompis av barna. Xc90 T8 er eneste hybrid med 7 seter, men føler deg enormt stor til småkjøring. Har også hørt litt minus og batteridriften på hjulene som det er referert til også. Noen som har noen erfaring med X5. Prøvde hybriden, men fant ikke bagasjerommet. Betydelig mindre enn i Octavian. Tenker litt på en x5 diesel 7-seter som har gått litt, men sliter litt med tanken på å kjøpe diesel i disse dager. Det idelle hadde nok vært en eGolf i tillegg til småkjøring, men da begynner det å bli en dyr oppgradering. Hvis noen har noen erfaringer med X5 diesel og hybrid, så del gjerne. Verdt å nevne er at garasjen et litt for lav til SUV+skiboks, og bakvendt å stå parkert ute hele vinteren - Ovtavian får gjøre en liten innsats til muligens, med minimale avskrivinger!