Jeg auksjonerer bort en klokkerull fra Zelos for 3 klokker.
Inntektene går uavkortet til Leger uten grenser.
Illustrasjonsbilde, klokken følger dessverre ikke med. Kun klokkerull.
Jeg kjøpte denne brukt på finn.no, og gjorde et bomkjøp. Derfor skal potensiell budgiver/kjøper få et godt tips av meg; putene er 21 cm i omkrets, og kan komprimeres litt, men ikke mye. Jeg har et betraktelig mindre håndledd, og klokkerullen er dermed ikke spesielt hensiktmessig for meg. Rommer klokker opp mot 46 mm i diameter og opptil 18 cm tykkelse. Det følger ikke med noen klokker.
Stand: Ser ubrukt ut.
Størrelse: 19 x 7 x 9 cm
Materiale: Kunstig lær.
Lenke til Zelos: https://zeloswatches.com/products/3-watch-travel-case
Regler:
Ingen minstepris, men minste budøkning er 20 kr. 5-minuttersregelen gjelder, dermed må siste bud stå i 5 minutter før auksjonen avsluttes.
Oppgjør: Vipps, forskuddsbetaling (bankoverføring går også bra).
Frakt tilkommer (innad i Norge; Posten, 73 kr).
Varighet: Auksjonen avsluttes søndag førstkommende, 16.06.24 klokken 20:00.
Kvittering fra innbetaling til Leger uten grenser sendes til vinner av auksjonen.
Inntektene går uavkortet til Leger uten grenser.
Illustrasjonsbilde, klokken følger dessverre ikke med. Kun klokkerull.
Jeg kjøpte denne brukt på finn.no, og gjorde et bomkjøp. Derfor skal potensiell budgiver/kjøper få et godt tips av meg; putene er 21 cm i omkrets, og kan komprimeres litt, men ikke mye. Jeg har et betraktelig mindre håndledd, og klokkerullen er dermed ikke spesielt hensiktmessig for meg. Rommer klokker opp mot 46 mm i diameter og opptil 18 cm tykkelse. Det følger ikke med noen klokker.
Stand: Ser ubrukt ut.
Størrelse: 19 x 7 x 9 cm
Materiale: Kunstig lær.
Lenke til Zelos: https://zeloswatches.com/products/3-watch-travel-case
Regler:
Ingen minstepris, men minste budøkning er 20 kr. 5-minuttersregelen gjelder, dermed må siste bud stå i 5 minutter før auksjonen avsluttes.
Oppgjør: Vipps, forskuddsbetaling (bankoverføring går også bra).
Frakt tilkommer (innad i Norge; Posten, 73 kr).
Varighet: Auksjonen avsluttes søndag førstkommende, 16.06.24 klokken 20:00.
Kvittering fra innbetaling til Leger uten grenser sendes til vinner av auksjonen.
Redigert: