Zenith`s most precious :)
Marius M Medlem 24. juni 2012 Innlegg 2.320 Sted Oslo 11. sep. 2013 #2 Flotte klokker! Takk for at du deler
Callahan Støttemedlem Medlem 18. feb. 2011 Innlegg 13.037 Sted Gullkysten 11. sep. 2013 #3 Meget flott samling - takk for at du deler
JanB Medlem 5. aug. 2013 Innlegg 63 Sted Sør-Trøndelag 12. sep. 2013 #4 Akkurat en sånn ML Pontos har jeg hatt også. Solgt til en i Trondheim. Mulig det er den samme..?
adamskater Medlem 26. jan. 2012 Innlegg 8.308 Sted Kolbotn 12. sep. 2013 #6 Liker't! Gjennomgående konsekvent stil - sorte skiver og 3 av 4 med smooth bezel. Takker som deler bilder av samlingen
Liker't! Gjennomgående konsekvent stil - sorte skiver og 3 av 4 med smooth bezel. Takker som deler bilder av samlingen
Zenith Medlem 21. juli 2010 Innlegg 354 Sted OSLO 12. sep. 2013 #7 JanB skrev: Akkurat en sånn ML Pontos har jeg hatt også. Solgt til en i Trondheim. Mulig det er den samme..? Klikk for å utvide... Det er ikke denne ML. Denne kjøpte jeg hos importøren, Optura når jeg gikk på urmakerlinja på Kongsberg. En virkelig flott klokke
JanB skrev: Akkurat en sånn ML Pontos har jeg hatt også. Solgt til en i Trondheim. Mulig det er den samme..? Klikk for å utvide... Det er ikke denne ML. Denne kjøpte jeg hos importøren, Optura når jeg gikk på urmakerlinja på Kongsberg. En virkelig flott klokke
JanB Medlem 5. aug. 2013 Innlegg 63 Sted Sør-Trøndelag 13. sep. 2013 #8 Zenith skrev: Det er ikke denne ML. Denne kjøpte jeg hos importøren, Optura når jeg gikk på urmakerlinja på Kongsberg. En virkelig flott klokke Klikk for å utvide... Ok Ja, det er en flott klokke. Jeg kjøpte min hos en urmaker på Orkanger våren 2010. Jeg angrer litt på at jeg solgte den, men av og til så trengs pengene til andre prosjekter...
Zenith skrev: Det er ikke denne ML. Denne kjøpte jeg hos importøren, Optura når jeg gikk på urmakerlinja på Kongsberg. En virkelig flott klokke Klikk for å utvide... Ok Ja, det er en flott klokke. Jeg kjøpte min hos en urmaker på Orkanger våren 2010. Jeg angrer litt på at jeg solgte den, men av og til så trengs pengene til andre prosjekter...