Vi har en tendens til å følge de prisene som våre leverandører anbefalerTakker for infoen. @JørgenO, fører dere de reduserte prisene? Ser David-Andersen fortsatt holder på prisene før reduksjonen.
Hei.Gode nyheter! Mulig å få en oppdatering med bilder av modellene? (Kan vel trigge salg det? )
Hei.
Kan du fjerne annonsen min slik at jeg kan få
prøve på nytt igjen. Har ligget ute en stund nå,og tenkte kansje få den litt synlig igjen hvis det er greit
Takk.
Mvh.
Jeg var innom David Andersen på Egertorget denne uken og spurte om El Primero og prisreduksjonen. De så på meg som jeg kom med en dårlig forsinket aprilsnarr.
En av de ansatte hadde fått med seg at Otteren hadde redusert prisene på noen Zenith-ur, men det var ikke snakk om at dette var initiert fra Zenith. De hadde ingen planer om å redusere noen priser..
Kjekt å vite for den som vurderer å kjøpe seg en ny El Primero. Ser at på nettsiden, så har de lagt seg midt i mellom før- og etterpris på tricolor.
Da har du nok blitt feilinformert.
Jeg har sett listeprisene, fra LVMH Tyskland, med egne øyne. Her er blant annet 36.000 vph priset til listepris 57.700 kroner – konsistent med det @JørgenO fortalte i første post.
EDIT: Prisendringen er også omtalt hos PuristSPro: http://www.watchprosite.com/?page=wf.forumpost&fi=1123&ti=1041198&pi=7454918
Ja, jeg tviler ikke på det Otteren sier og beklager hvis det fremstod slik.
Jeg ville bare poengtere at ikke alle forhandlerne kjører samme praksis.
Med andre ord; hopp bukk over DA og hør med Otteren, dersom et El Primero-ur skal inn i boksen.
Fikk Mail av Zenith sist uke at det kommer en justering av prisene ca 1. mai. Har fått listene, men ikke fått tid til å sjekke hvor mye det er. Send meg i så fall en Mail, så kan jeg sjekke prisene individuelt.
Det blir en liten prisøkning på samtlige modeller. Alle merker gjør det en gang i året, som standard. Den siste tiden har det blitt oftere pga av utviklingen av CHF etter at de sluttet å binde den til Euroen. Zenith hadde en reduksjon på noen utvalgte modeller i mars. Disse vil stige på samme linje som resten av kolleksjonen. Det betyr at de blir litt dyrere, men at de likevel vil være strategisk priset i forhold til tilsvarende produkter og merker.Enda mer priskutt? Eller settes prisene opp igjen?
Alltid vanskelig å forutsi når nyhetene kommer. Jeg ville ikke satt penger på at den kommer før sommeren. Når det er sagt, så er den kanskje verdt å vente på. Den er skikkelig kul og akkurat litt spesiell. Nok til at den skiller seg ut, men ikke så mye at man blir lei. Det er en vanskelig balansegang.Når kommer Zenith El Primero Classic Cars i butikken @JørgenO ?
Testa Tricolor hos Gjertsen i helga. Liker den godt, men ønsker å vente til eg har "klappa" litt på Classic Cars og.
Spennande skive, sjølv om eg egentlig liker skiva på den originale tricolor meget så bra!