Jeg var innom en Zenith boutique i Singapore å ble egentlig sittende ganske lenge.
Det første jeg prøvde var Chronomaster Original med ny svart tricolour skive som ble introdusert i månedsskiftet November/Desember 2023. Den ser nå hissigere ut enn "standard" hvit skive. Jeg liker den meget godt. Den sitter kjempe bra på også.
Vis vedlegg 360702
Neste runde var den nye Chronomaster Original Triple Kalender. Jeg er jo i utgangspunktet en less is more type, derfor hadde jeg ikke løpt inn på Zenith butikken for å prøve ut disse. Men, designet er samtidig minimalistisk mtp alt informasjonen skiva innehar. Det er noe som trigger. Så jeg fikk prøve alle tre fargene.
Ut i fra bilder rangerer jeg jo modellen som at hvit er finest, så grå og til slutt grønn som er boutique only. I levende livet trakk grå det lengste strået. Den er veldig veldig fin.
Hvit er også veldig fin. Jeg syns den er enda finere på den sorte skinn remmen.
Vis vedlegg 360704
Og til slutt grønn som både passer lenke og rem veldig godt.
Den nylig lanserte Chronomaster Sport i titan ble også prøvd. Selv om jeg er veldig glad i Chronomaster Sport som modell, hadde jeg nok valgt stål over denne titan modellen. Men friskt pust i kolleksjonen.
Vis vedlegg 360706
Og helt til slutt. Kongen av Chronomaster Sport i rosegull med diamanter og safirer til nesten 1,2 millioner. Jeg syns helt ærlig den er dødskul.