Zillas Unboxing pt I

Seks hint

2705464.main_image.jpg

Gold-Rush-Season-Premiere.jpg

71dbcd7d83373d68101cacf150f7d42d--cottages-england-cottages-in-wales.jpg

Commercial._At_the_Coca_Cola_Plant_BAnQ_P48S1P06539.jpg

OceanReef.jpg

speaker-1.jpg

Jeg tipper Pepsi :D Og Deep Sea. Nest øverste er klippet fra "Gold Rush". Hmmm, må bare finne ut hva ginger gjør på det øverste bildet....

Mange gode forslag her.
Poster mer så fort jeg har fått fløyet klokkene hjem.

Mange gode forslag her. Men ingen har fult hus, ennå...
Barney-Wink.gif

Hint 1: Ginger kid. Ginger ale er jo ganske likt Root Beer, så her tipper jeg GMT Root Beer. The TT-option.

Hint 2: Gold Rush. Kanskje den vanskeligste, men det er ihvertfall Rolex. Jeg tipper YG DD. Du savner den du hadde i WG, men vil prøve noe nytt siden sist. Gold-option. Da er resten stål.

Hint 3: Enig, et bilde av en frosk eller en tegneseriefigur blir for enkelt, men frosker trives vel kanskje bedre i den trivelige elven der. Jeg tipper Kermit.

Hint 4: Cola-fabrikk. Det må bli GMT Coke, det.

Hint 5: Fristende å si Deep Sea, men det ser da litt mer grunt ut der (med mindre 'zoom out' er klikket i en slags krampesesjon: tenk track&field 100m dash på Nintendo 8-bit), og føler vel også litt at tema er samlerobjekt/moderne klassikere, så går heller for SD4k.

Hint 6: Kanskje den enkleste. Eller. Det finnes jo en del Nautilus. Men som over så tenker jeg at det er en vi ikke har sett hos deg før (det har ihvertfall ikke jeg fått med meg). 5711 Blau.

Edit: Eller kanskje jeg tabbet meg ut. James Cameron gir fullt hus..?

Redigert: