KMK9000s samling - oppdatering side 3

Medlem
11. mai 2012
Innlegg
1.038
Sted
Drammen
Hei og velkommen til min tråd! :)

Her kommer jeg til å presentere samlingen min etterhvert som den utvikler seg. Jeg tenker å gjøre dette både for å dele med andre, men også for min egen del så jeg klarer å holde oversikten. En slags dagbok om du vil.

Dette kommer til å bli min lekegrind fremover. I første post kommer jeg til å presentere alle mine klokker. Både de jeg fortsatt har og de som har funnet nye hjem. Jeg sorterer klokkene etter merke. Etterhvert som det tilkommer endringer i samlingen blir denne hovedposten oppdatert.

ROLEX

Rolex Oyster Perpetual


Status: I samlingen

Rolex Daytona


Status: I samlingen

Rolex Submariner


Status: I samlingen

Tudor

Black Bay


Status: SOLGT

Panerai

PAM 312


Status: SOLGT

PAM 292


Status: SOLGT

PAM 233


Status: I samlingen

Jaeger LeCoultre

Master Compressor Navy SEALs


Status: SOLGT

Master Control Chronograph



Status: I samlingen

Breitling

Avenger II GMT


Status: SOLGT

Certina

DS Action


Status: Gitt bort

Zenith

Heritage Ultra Thin Elite


Status: I samlingen

Omega

Omega Seamaster anno 1955



Status: I samlingen

Omega Seamaster Planet Ocean Chrono 9300



Status: SOLGT
 
Redigert:
Herlig samling.:D
Her kan man trygt si at du har en klokke for enhver anledning og mer til.:)
 
Utrolig flott samling @KMK9000 !! :) Likte spesielt godt Oyster Perpetual´n din. Det er ikke en klokke man ser så mye av. Men man skal lete lenge etter et mer cleant og classy ur. :)

Edit: Du må ta med OPen din neste gang vi møtes!! Har aldri klådd på dette uret før :)
 
Redigert av en moderator:
Tusen takk for hyggelig hilsen @hørven :)
Jeg hadde med 233 forrige gang, men skal absolutt ta den med så du får klådd litt ved en senere anledning!

Oysteren bruker jeg nok for lite. Den er kul, og skiven er slitt med en kraftig patinering, så har noen ganger lurt på å skifte dialen. Dog er det gøy å ha en slik klokke og jeg har foreløpig valgt å beholde den original. Glasset måtte skiftes da det forrige var kjempeslitt. Plexi er ikke så greit når klokken ligger i en skuff over lang tid ;) Kanskje tar jeg den med på en gtg senere!
 
Redigert av en moderator:
Det er viktig å holde trådene sine ved like slik at det er liv i dem. Jeg oppdaterte derfor førsteposten da Tudoren nå er på vei til et nytt og lykkeligere hjem :)