IWC står meg veldig nært.
En manufaktur som alltid vil inngå i samlingen. Portuguese-linjen ga meg sterk crush på IWC - og ur generelt.
Målet ble etterhvert disse to; - Portuguese Perpetual Calendar (502218) og Portuguese Automatic LE (500104).
...
and i cannot lie
![]()
Er det en Portuguese Jubilee som ligger nederst på bildet der?![]()
Synes denne er utrolig sjarmerende! Månefasen på "Big Pilot's Watch Perpetual Calendar Edition":
![]()
Får vel vise frem min Portoguese Yatch Club, er utrolig glad i hvordan den (i mitt hode) er en hybrid mellom noe klassisk og noe nytt!
Halvveis i sitt rette miljø, nærhet til sjøen
Wristshot med bibelen innenfor cellekjemi i bakgrunnen
Har spekulert på om det kunne kledd en litt mer pyntet rem, noen tanker rundt farge?![]()
Jeg hadde en kunde på jobben som hadde en slik en, men satt den på en brun Pilot-rem fra IWC.
Jeg synes det så helt fantastisk ut.. Nå er nok jeg en sucker for pilot-klokker generelt, men det var en fin kombo!
Croco (både sort og brun) hadde vel også gjort seg bra![]()
Jeg er også spesielt glad i 3548. Det er en super klokken som fortjener mer oppmerksomhet. jeg har eid denne modellen hele 3 ganger. Det sier litt siden det ikke er så mange av dem i omløp. Har også forsøkt å legge ut min nåværende for salg, men har trukket meg hver gang.
Får du tak i en så ikke bli fristet til å flippe den.
Jeg er også spesielt glad i 3548. Det er en super klokken som fortjener mer oppmerksomhet. jeg har eid denne modellen hele 3 ganger. Det sier litt siden det ikke er så mange av dem i omløp. Har også forsøkt å legge ut min nåværende for salg, men har trukket meg hver gang.
Får du tak i en så ikke bli fristet til å flippe den.