IWC står meg veldig nært.
En manufaktur som alltid vil inngå i samlingen. Portuguese-linjen ga meg sterk crush på IWC - og ur generelt.
Målet ble etterhvert disse to; - Portuguese Perpetual Calendar (502218) og Portuguese Automatic LE (500104).
...
and i cannot lie
Er det en Portuguese Jubilee som ligger nederst på bildet der?
Synes denne er utrolig sjarmerende! Månefasen på "Big Pilot's Watch Perpetual Calendar Edition":
Får vel vise frem min Portoguese Yatch Club, er utrolig glad i hvordan den (i mitt hode) er en hybrid mellom noe klassisk og noe nytt!
Halvveis i sitt rette miljø, nærhet til sjøen
Wristshot med bibelen innenfor cellekjemi i bakgrunnen
Har spekulert på om det kunne kledd en litt mer pyntet rem, noen tanker rundt farge?
Jeg hadde en kunde på jobben som hadde en slik en, men satt den på en brun Pilot-rem fra IWC.
Jeg synes det så helt fantastisk ut.. Nå er nok jeg en sucker for pilot-klokker generelt, men det var en fin kombo!
Croco (både sort og brun) hadde vel også gjort seg bra
Jeg er også spesielt glad i 3548. Det er en super klokken som fortjener mer oppmerksomhet. jeg har eid denne modellen hele 3 ganger. Det sier litt siden det ikke er så mange av dem i omløp. Har også forsøkt å legge ut min nåværende for salg, men har trukket meg hver gang.
Får du tak i en så ikke bli fristet til å flippe den.
Jeg er også spesielt glad i 3548. Det er en super klokken som fortjener mer oppmerksomhet. jeg har eid denne modellen hele 3 ganger. Det sier litt siden det ikke er så mange av dem i omløp. Har også forsøkt å legge ut min nåværende for salg, men har trukket meg hver gang.
Får du tak i en så ikke bli fristet til å flippe den.