- Medlem
- 6. des. 2013
Gratulerer med knasen farge.
Gratulerer med knasen farge.
Utrolig sprek farge! Vurderer en slik igjen. Hadde 38mm tidligere, men lurer på om den faktisk er stor nok i 36mm med mitt 17cm håndledd. Jeg må ned på small i Nomos-reimer. Hvilken str er denne klokken?
Ja, veldig fornøydGratulerer med knasen farge.Fornøyd?
Som @Loevhagen sier så er det 38mm. Jeg kan godt bruke begge størrelser men gikk for den pga. at jeg vil bruke den på mange forskjellig reimer og da er det bedre med 20mm lugs for meg.Utrolig sprek farge! Vurderer en slik igjen. Hadde 38mm tidligere, men lurer på om den faktisk er stor nok i 36mm med mitt 17cm håndledd. Jeg må ned på small i Nomos-reimer. Hvilken str er denne klokken?
Aha. Good point ift remmer ja!Som @Loevhagen sier så er det 38mm. Jeg kan godt bruke begge størrelser men gikk for den pga. at jeg vil bruke den på mange forskjellig reimer og da er det bedre med 20mm lugs for meg.
Se øverst på Nomos egen hjemmeside. Otteren er jo aktiv her på forumet, så da er det jo naturlig å handle der. Anbefales.Hva skjer etter 1 april? Hvem i landet har best utvalg av Nomos og er greie å handle med?
Oj, nå rykker det litt i kjøpefingeren
Er vanskelig å finne en favoritt når det er så mye fint å velge i. Hvordan er fargene i virkeligheten kontra bilder på nettet? Føler du de samsvarer bra?Se øverst på Nomos egen hjemmeside. Otteren er jo aktiv her på forumet, så da er det jo naturlig å handle der. Anbefales.
Vis vedlegg 395793
Siden urskivene er såpass flate (dvs. ikke sunburst og mønster), så kan du trygt velge ut ifra produktbildene når det gjelder Night Sky og Future Orange. WYSIWYG er en gammel term som gjelder her. En betingelse er jo at man ikke sitter foran en skjerm som er helt off på fargerom, da.Er vanskelig å finne en favoritt når det er så mye fint å velge i. Hvordan er fargene i virkeligheten kontra bilder på nettet? Føler du de samsvarer bra?
Mine favoritter så langt er Night sky, Future orange og Starlight.
36mm eller 38mm? Hvilke/hvilken farge(r) frister mest da?Blir snart en eller flere NOMOS i samlingen…
Vis vedlegg 395846
Du har jo bidratt i å tømme litt av utvalget hos Otteren har jeg forstått så er en blanding av både 36 og 38 jeg prøvde på her.36mm eller 38mm? Hvilke/hvilken farge(r) frister mest da?
Spørsmål nr 1: Noe veldig spennende og uventet lanseres i morgen. Bare å glede seg!Hva skjer etter 1 april? Hvem i landet har best utvalg av Nomos og er greie å handle med?