Noen setter sikkert kaffen i halsen av en scooter i mc-tråden, men hei! Ifølge Statens Vegvesen er det en tung motorsykkel.
Uansett: Her er løsningen min for å gi finger’n til den nye bomringen i "Bypakke Nedre Glomma".
Mye kvikkere og morsommere enn forventet, og et glimrende pendle-fremkomstmiddel for korte turer.
Vis vedlegg 362522
Klubb er ikke helt "meg", men jeg hilser instinktivt på motorsykler fremdeles. Det sitter i ryggmargen. Tenkte litt på det på den første turen, at "skikkelige" motorsyklister kanskje er for kule til å hilse på en fyr på scooter.Scooter ingen hindring!
Det eneste 'negative' jeg har å si til mine tohjulskolegaer som kjører scooter er at de så godt som ALDRI hilser tilbake! (Er de overlegne?)
Ha det trivelig med scooteren. Faktisk skal Vespa-klubben være en aktiv klubb.
8- )
Etter å ha brukt et ok klokkebudsjett på karbondeler og diverse snacks, er jeg ferdig med oppgraderinger for denne gang (kanskje). Personlig veldig fornøyd med resultatet selvom sort kanskje er en litt kjedelig «farge».
Vis vedlegg 367302
Samme hadde jeg som min første, lik fargekombo men med full Bol d`Or kåpe. Kjøpte den i 1985.
Enig! Altfor få kilometer på sykkelen hittil i år og får gjerne inn noen flere før høsten store utflukt.Hadde forresten vært trivelig om vi hadde fått til en MC-tur med folk fra TS. Evt. henge oss på disse som kjører bil sammen av og til