SantaMonica
Støttemedlem
Mange fine morgenstunder på vei til jobb for tiden.
Kult, gratulerer! Regner med du kjørte E134 over Haukeli? Har bare kjørt den med bil, men tenker det er en flott distanse på MC.Endelig egen sykkel! Fløy til Haugesund og kjørte den hjem denne helgen Vis vedlegg 333076
Kult, gratulerer! Regner med du kjørte E134 over Haukeli? Har bare kjørt den med bil, men tenker det er en flott distanse på MC.
Hvordan fungerer det her?Jeg gleder meg.
Vi er tilbake alle tre.
Samme klokke, MC og meg.
Vis vedlegg 333343
Bolt'n er her for andre gang.
8
Hvordan fungerer det her?
Looks like you're on "The Mother Road" route 66…Harley-parkering på jobben. Godt for oss å ha et hjørne for oss selv mellom alle Vespaene.
Vis vedlegg 333814
You’re right I didn’t notice before now.Looks like you're on "The Mother Road" route 66…
Vis vedlegg 333831
This one of the motels I stayed in on my journey a few years ago. Seligman Arizona.You’re right I didn’t notice before now.
Definitely on my bucket list. One day!This one of the motels I stayed in on my journey a few years ago. Seligman Arizona.Vis vedlegg 333965Vis vedlegg 333966
Jeg har vært i Seligman flere ganger, Arizona er min favorittstat i USA når det gjelder geografi og historie. Men alltid med bil (joda, jeg har hatt fire HD over 36 år men mest praktisk med bil i USA på langtur).This one of the motels I stayed in on my journey a few years ago. Seligman Arizona.
Hvor mye pimpet?Godt pimpet Super Cub, dessverre bare lånte fjær.
Vis vedlegg 333380
Vis vedlegg 333382
Vis vedlegg 333381
Mer kvalitet enn kvantitet. Morsom lyd i nytt anlegg.Hvor mye pimpet?