SantaMonica
Støttemedlem
Mange fine sykler utenfor den lokale MC-klubben i dag.
Til vinteren blir det comeback etter 26 årJoda, det er det
Til vinteren blir det comeback etter 26 år Vis vedlegg 337317
Har du 600 eller 900?Kult, grattis! Lynx er bra saker
Vis vedlegg 337322
Barna fikk denne til til jul:
Vis vedlegg 337321
Vurderer å kjøpe meg noe artigere enn Rangeren, noe lettere med enda mer krutt
Har du 600 eller 900?
Jeg har kjøpt brukt X-trim 900, lett modifisert for langtur med bl.a. isbjørnbeskyttelse.
Enig, det hadde vært trivelig om vi fikk til noe. Jeg er ledig, men er ikke helt hardcore og tar alltid forbehold om værDet ville være veldig hyggelig med en TS-Drive 6 august, @SantaMonica .
Flott HD.
Faktisk måtte jeg til Lazy Boys for å få tak i higway pegs til Bolt'en min. Den var litt spesiell siden jeg måtte ha tilpasset for 1".
Jeg er litt usikker på hvor i landet vi er da. Jeg må en tur til Kristiansand i løpet av perioden (starten av august) og er ikke helt sikker på når det blir. Men jeg håper. Stiller med MG eller MC....
8- )
Må se an litt hvor i verden jeg er jeg også. Om jeg stiller blir det i så fall enda en med HD.Enig, det hadde vært trivelig om vi fikk til noe. Jeg er ledig, men er ikke helt hardcore og tar alltid forbehold om vær
Så gøy, det hadde vært kult!Må se an litt hvor i verden jeg er jeg også. Om jeg stiller blir det i så fall enda en med HD.
Er dessverre - enn så lenge - ikke med i gjengen her, så har ingenting å bidra med. Men ville bare si at dette var en usedvanlig vakker sykkel. Gratulerer godt på etterskudd!Dagens innkjøp
Vis vedlegg 330712