Nå er det nok Tudor og Rolex som har gnidd, og fortsetter å gni seg i nevene, til disse tar fyr.
For vi har sett hvordan Moonswatch har katapultert Speedmaster salgene opp til månen, og derfra Hayek fortsetter å plastifisere klokkeikonene sine med en djevelsk smil.
Og det har nok hatt samme effekt med Steinhart, San Martin etc, sine blåkopikampanjer.
Den beste reklamen er alltid den som gir deg smak til mer.
Disse tullklokker vokser som sopp på ungdommenes underlivet, til disse er klare å selge sin sneakers samling, sin BTC studiebørs eller mamma sine familiesmykkene for å kjøpe de ekte overpriset varene.
Man kan ikke forbli en wannabe til evigheten og forbi. Nei og nei.
Bare klokkesamlerne blir forbanna, mens de største CEO i Sveits ler hele veien til banken og takker San Martin, Steinhart & Co for den største reklamekampanjen man kan få.
Hvem vet, kanskje broren til Tudors direktøren, har selv skapt San Martin
For vi har sett hvordan Moonswatch har katapultert Speedmaster salgene opp til månen, og derfra Hayek fortsetter å plastifisere klokkeikonene sine med en djevelsk smil.
Og det har nok hatt samme effekt med Steinhart, San Martin etc, sine blåkopikampanjer.
Den beste reklamen er alltid den som gir deg smak til mer.
Disse tullklokker vokser som sopp på ungdommenes underlivet, til disse er klare å selge sin sneakers samling, sin BTC studiebørs eller mamma sine familiesmykkene for å kjøpe de ekte overpriset varene.
Man kan ikke forbli en wannabe til evigheten og forbi. Nei og nei.
Bare klokkesamlerne blir forbanna, mens de største CEO i Sveits ler hele veien til banken og takker San Martin, Steinhart & Co for den største reklamekampanjen man kan få.
Hvem vet, kanskje broren til Tudors direktøren, har selv skapt San Martin
Redigert: