Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jo, jeg hater minoriteters påtvingende interesser på folk flest. Om det er fotball eller andre såkalte «bredde» idretter, som skal påtvinges almuen mot dennes vilje, gjør meg driit forbanna! :mad:
NRK må gå i kompaniskap med TV2 for å få råd til å være med i konkurransen om rettigheter for noen attraktive sports arrangementer. De har ikke sjans alene, bortsett fra noen ski aktiviteter på vinteren. Og akkurat denne bruk av lisens pengene tror jeg almuen er enig i :unsure:
 
NRK må gå i kompaniskap med TV2 for å få råd til å være med i konkurransen om rettigheter for noen attraktive sports arrangementer. De har ikke sjans alene, bortsett fra noen ski aktiviteter på vinteren. Og akkurat denne bruk av lisens pengene tror jeg almuen er enig i :unsure:
Neppe! Kan ikke forstå at noen oppegående mennesker mener at et EM hvor Norge IKKE en gang er representert, er verdt å bruke tullete høye beløp av lisenspengene på til å få rettigheter til å sende - helt dust! :mad:
 
Jo, jeg hater minoriteters påtvingende interesser på folk flest. Om det er fotball eller andre såkalte «bredde» idretter, som skal påtvinges almuen mot dennes vilje, gjør meg driit forbanna! :mad:

Neppe! Kan ikke forstå at noen oppegående mennesker mener at et EM hvor Norge IKKE en gang er representert, er verdt å bruke tullete høye beløp av lisenspengene på til å få rettigheter til å sende - helt dust! :mad:
Jøsses...du er jaggu mer bitter og gretten enn du gir inntrykk av. Prøv en annen kanal så går det nok bra skal du se. Det er vel ingen som tvinger deg til å se på Rikskringkastningen.
 
Denne type idrettsarrangementer minner meg om en gang vi var på Gran Canaria.
Vi hadde null innsikt i at det var noe fotballgreier på gang.

Da vi reiste hjemover fortalte flykapteinen noen viktige(?) viktige resultater. Da var det en(!) i flyet som ropte 'Hurra'. Alle stirret på han og lurte på hva han gikk på... Det kom ikke noe mere tull fra han....


8- D
 
Ut i fra de siste postene her er jeg i kategorien "ikke oppegående tulling/dust" i noens øyne. Kunne dratt krenka-kortet, men det er tross alt fotball EM! Ha'kke tid til å bry meg om hva grinebitere med nyheter kl 19 på nrk som dagens høydepunkt måtte mene;)
PS: It's comming home!
 
Neppe! Kan ikke forstå at noen oppegående mennesker mener at et EM hvor Norge IKKE en gang er representert, er verdt å bruke tullete høye beløp av lisenspengene på til å få rettigheter til å sende - helt dust! :mad:
Jeg havner i modus omsorgsfull ovenfor folk som krever å være en del av majoriteten som mener at fotball ikke burde vært viet plass på tv. Send meg en pm så kan vi gjerne ha en uautorisert terapeutisk samtale om det.
Kort oppsummert er rådene du vil få: la plebsen få se sitt circus. Ja, det er vulgært, men det kan være fint for dem å få oppleve. Det kan også være fint å plukke opp en og annen detalj som du kan dele i lunsjen som gir inntrykk av at du følger med og la de som bryr seg snakke. Da vil du fremstå som trivelig, og det er jo sjelden en ulempe.
 
Jeg havner i modus omsorgsfull ovenfor folk som krever å være en del av majoriteten som mener at fotball ikke burde vært viet plass på tv. Send meg en pm så kan vi gjerne ha en uautorisert terapeutisk samtale om det.
Kort oppsummert er rådene du vil få: la plebsen få se sitt circus. Ja, det er vulgært, men det kan være fint for dem å få oppleve. Det kan også være fint å plukke opp en og annen detalj som du kan dele i lunsjen som gir inntrykk av at du følger med og la de som bryr seg snakke. Da vil du fremstå som trivelig, og det er jo sjelden en ulempe.
IMG_6996.jpeg

…med andre ord: hjerteløst, juks og spill for galleriet… ;) …akkurat som i politikk :LOL:
 
  • Haha
Reaksjoner: Hammerfjord
Jeg forstår ikke at folk krangler over NRK nyhetssending og football.
Begge er dagens "Bread and Circuses".
Er du virkelig interessert og virkelig ville vite om hva som skjer i verden: Følg pengene og les om hva -stor og små - private hedgefond manager snakker om.
Det gir en bredere visjon om verdens gang.
Å følge pengenes flyt på markedet kan høres kjedelig ut men det fungerer.
Pengene flytter seg alltid på samme måte og langt før nyhetssendingene eller politikerne snakker om temaet.
Et eksempel: De to siste måneder ha omtrent 400 M$ flyttet seg i en viss industri og det sier mye om hva som kommer til høsten(min mening).
Og først og fremst, med ALT som skjer nå i verden, burde du ikke hovedsakelig få tyttebærplukking nyheter og druknet katt historier fra nyhetssendingen din....
 
Jeg forstår ikke at folk krangler over NRK nyhetssending og football.
Begge er dagens "Bread and Circuses".
Er du virkelig interessert og virkelig ville vite om hva som skjer i verden: Følg pengene og les om hva -stor og små - private hedgefond manager snakker om.
Det gir en bredere visjon om verdens gang.
Å følge pengenes flyt på markedet kan høres kjedelig ut men det fungerer.
Pengene flytter seg alltid på samme måte og langt før nyhetssendingene eller politikerne snakker om temaet.
Et eksempel: De to siste måneder ha omtrent 400 M$ flyttet seg i en viss industri og det sier mye om hva som kommer til høsten(min mening).
Og først og fremst, med ALT som skjer nå i verden, burde du ikke hovedsakelig få tyttebærplukking nyheter og druknet katt historier fra nyhetssendingen din....
Til høsten? CA4 kommer da i februar?

 
Hvis du skal komme med et eksempel kan du godt gjøre det, i stedet for sånt halvkvedet konspiprat.
Hvilken industri snakker du om og hva mener du skal skje?
Det er ingen antydning til "konspiprat".
Helt utrolig hvordan alt blir vridd når noen gir en hint uten å ville gå dypere i temaet fordi det er kanskje ikke helt plassen i forumet.
Men for å stoppe hele "konspibullshit" kan jeg si at det er Moderna inkludert andre lignende aktører og det angår fugleinfluensa.
Private funder kom massivt inn en del måned siden, og nylig kom staten USA på.
Det har vært over alle finansaviser siden begynnelsen av uken og Financial Times tok temaet i mai måned.
 
Noen burde tipse WHO, IMF, FN , FED, Økokrim , SEC og KFUM-KFUK at Tidssonen har løsningen på alle verdens problemer !
Narr og nedtallende kommentarer er nok spesialiteten din.
Men ingen kom her for å gi løsninger til verdensproblemene.
Slett ikke meg.
Det handler bare om å observere hvordan verden er skrudd sammen, og å trekke egen konklusjon.
Og å trekke egen konklusjon er nok noe du også gjør.
 
Jeg bryr meg ikke om EM i fotball, jeg bryr meg ikke om VM i ski, jeg bryr meg ikke om OL - ja i det heletatt bryr jeg meg lite om sport. Men jeg gidder ikke å bruke en kalori på å klage på at det går på TV. Jeg klarer fint å la være å se på det, jeg klarer å scrolle forbi sportsnyheter. Livet går fint videre. Ha en god sommer, alle sammen