Fy flate den nederste der var stygg. De kommer ikke til å selge mange av de der - håper jeg.Copy nothing?
Vis vedlegg 386314
Fy flate den nederste der var stygg. De kommer ikke til å selge mange av de der - håper jeg.Copy nothing?
Vis vedlegg 386314
Er vel ganske sammenlignbart med klokker, hypen er over. Gikk som en rakett til himmels - så kommer hverdagen og realiteten.Tyskland og noen andre regioner er det vel noe nedgang, men globalt er det vel fortsatt oppgang? Selv om økningen har roet seg litt. Tenker 2025 blir muligens enda roligere, men at det er på vei ned er vel noe overdrevet?
Vis vedlegg 386340Vis vedlegg 386341
Vil nok roe seg ja, spørsmålet er vel om det vil gå ned, eller stabiliserer seg.Er vel ganske sammenlignbart med klokker, hypen er over. Gikk som en rakett til himmels - så kommer hverdagen og realiteten.
Citroën 2CV deux chevaux er ikke sært. Den er altfor anerkjent internasjonalt som en classic, slik som Porsche 911. Skal man ha noe neo classic som er sært og fransk, prøv Renault 4. Eller Ford Vedette om man kunne tenke seg en fransk vintage bil med V8.Vil nok roe seg ja, spørsmålet er vel om det vil gå ned, eller stabiliserer seg.
Som en disclaimer så kan jeg si at den interessen jeg hadde for bil da jeg var ung forsvant etter 15 år i yrket. Kjører el frem og tilbake på jobb nå fordi det er behagelig og billig. Skulle jeg hatt en entusiastbil nå skulle det vært en særing, 2CV eller slikt.
Du er inne på noe...Citroën 2CV deux chevaux er ikke sært. Den er altfor anerkjent internasjonalt som en classic, slik som Porsche 911. Skal man ha noe neo classic som er sært og fransk, prøv Renault 4. Eller Ford Vedette om man kunne tenke seg en fransk vintage bil med V8.
Eller rett foran parkerte biler?Nå som det er tid for julehandel etc.. hvorfor skal alle på død og liv stoppe og skravle mitt i gangen på kjøpesentre?
Har drevet med bil i 20 år selv. Det skal noe litt spesielt til for at pulsen skal stige ja. En ordinær bil gir meg nada. Da er det kun komfort som teller.Vil nok roe seg ja, spørsmålet er vel om det vil gå ned, eller stabiliserer seg.
Som en disclaimer så kan jeg si at den interessen jeg hadde for bil da jeg var ung forsvant etter 15 år i yrket. Kjører el frem og tilbake på jobb nå fordi det er behagelig og billig. Skulle jeg hatt en entusiastbil nå skulle det vært en særing, 2CV eller slikt.
Kjøpesentre. Helt irrelevant hvem som er inne i de.Nå som det er tid for julehandel etc.. hvorfor skal alle på død og liv stoppe og skravle mitt i gangen på kjøpesentre?
Så snart statenes subsidiering går ned, salgene går ned. Det er godt observert.Tyskland og noen andre regioner er det vel noe nedgang, men globalt er det vel fortsatt oppgang? Selv om økningen har roet seg litt. Tenker 2025 blir muligens enda roligere, men at det er på vei ned er vel noe overdrevet?
Vis vedlegg 386340Vis vedlegg 386341