Må regulere en GS som går altfor fort. Kjøpt hos Christensen, fremdeles godt innenfor garanti, så det enkleste nå er kanskje å vente til Bjerke offisielt åpner den nye butikken og levere inn der?
Ikke noe mer avansert enn SBGW231 med 9S64, og det er jo en litt eldre modell, så bank i bordet.Tipper de fortsatt kan gjøre det, hvilken modell/urverk er det? Visstnok trengs det en egen nøkkel på de nyere som gjør at de ikke får regulert i butikk….
Såvidt jeg vet så ingenting blir gjort av Christensen selv. Kan tenke meg at til og med Bjerke må sende alt inn til GS sin servicesenter i Nederland. De eneste de fikk lov til å gjøre er å bytte batteri på dem, alt annet måtte til GS.Ikke noe mer avansert enn SBGW231 med 9S64, og det er jo en litt eldre modell, så bank i bordet.
Tror ikke den er noen klokke jeg har sett som ser så magisk ut i "live" filmklipp, og samtidig så (komparativt) ræva/steril ut i forhold på produsentens egne produktbilder.Ser ut som verkstedpersonell liker denne.
En av GS sine beste - ever.
En av GS sine beste - ever.
Enig.
Jeg er så utrolig glad for at jeg ikke solgte den i tidligere i år.
Jeg er enklokkemann (tar den aldri av), og denne tikker nesten alle boksene for min del mtp specs.
sbgh273hva er referanse# til denne?