Erik_SG
Støttemedlem
Pho, og en av de beste jeg har hatt noensinne. Amara Sanctuary Hotel, Sentosa, Singapore.
…men hvorfor er de sinna & stressaEtter nok en lang reise i Nord-Amerika hvor alle er sinte og stresset, hvor sola ikke tar tross 12 i UV-indeks fordi lufta er giftig, og vannet smaker klor, nyter jeg at jeg er tilbake i flotte fornuftige lille Norge med vår friske luft og rene vann. Her lukter lufta noe, i USA lukter det ingenting med mindre det lukter avføring. Omkring er det trær og gress, og jeg hører fugler. De siste tre ukene har jeg vært stadig omringet av betong og trafikkstøy. Konstant.
I andre ord: Nyter vår friske luft og stillhet med en deilig kopp kaffe.
Fordi de har 2-3 jobber for å få endene til å møtes og derav er konstant slitne pluss at de er konstant redde alt og alle.…men hvorfor er de sinna & stressa
takk for fyldig og oppklarende svar. da har jeg fått fasit.Fordi de har 2-3 jobber for å få endene til å møtes og derav er konstant slitne pluss at de er konstant redde alt og alle.
Blir ikke topp stemning av sånt.
The American Dream...
Hyggelig å kunne hjelpe deg (med ihvertfall litt)takk for fyldig og oppklarende svar. da har jeg fått fasit.
Lisboa er helt konge! Med gamle gale venner blir det enda bedreVis vedlegg 379615
Nyss ankommet Lisboa for en meget oval helg med gamle, gale venner.
Dette blir bra.
Europas kuleste by! EnjoyVis vedlegg 379615
Nyss ankommet Lisboa for en meget oval helg med gamle, gale venner.
Dette blir bra.
Første gang jeg er her i dagslys - det er ellers en kjærkommen pitstop på vei til Brasil å komme hit i kveldingen og så fly videre neste morgen...Lisboa er helt konge! Med gamle gale venner blir det enda bedre
Europas kuleste by! Enjoy