- Medlem
- 6. des. 2013
Nyter freden og lyden fra havet. Ikke en sjel i «mils omkrets».
Filmen viktig og severdig?Er på premiere fest. Patek 5212 er på armen
Vis vedlegg 379780
Tja.. filmen var kanskje noe for lang, men fantastiske skuespillere. Første gang jeg har fått utdelt smaksprøver på Wiskey når jeg har vært på kinoFilmen viktig og severdig?
Veldig lite vannglass!
Sjokkerende hverdagslige omgivelser til deg å væreEr ute i god tid før ølsalget stenger. Har brent meg på den før…
Vis vedlegg 379849
Og lekker koffert, som er brukt slik den skal. Lisboa er alltid behageligVis vedlegg 379615
Nyss ankommet Lisboa for en meget oval helg med gamle, gale venner.
Dette blir bra.
Du tar helt fabelaktige bilder av denne. Eller er det klokken som er såpass pen?Etter nok en lang reise i Nord-Amerika hvor alle er sinte og stresset, hvor sola ikke tar tross 12 i UV-indeks fordi lufta er giftig, og vannet smaker klor, nyter jeg at jeg er tilbake i flotte fornuftige lille Norge med vår friske luft og rene vann. Her lukter lufta noe, i USA lukter det ingenting med mindre det lukter avføring. Omkring er det trær og gress, og jeg hører fugler. De siste tre ukene har jeg vært stadig omringet av betong og trafikkstøy. Konstant.
I andre ord: Nyter vår friske luft og stillhet med en deilig kopp kaffe.
Og lekker koffert, som er brukt slik den skal. Lisboa er alltid behagelig
Takk, eller, det er nok bare klokken som er penere enn produktbilder tilsier!Du tar helt fabelaktige bilder av denne. Eller er det klokken som er såpass pen?