- Medlem
- 22. april 2008
Absolutt den peneste varianten. Men mistenker at de snart ruller ut en slankere og mer proporsjonal variant snart. Og at det er grunnen til at de plutselig slenger på masse farger på en utgående modell for kvitte seg med surplus av kasser, urverk og deler. Enkelt å limitere fargene noe og bruke opp resten av delelageret. Et inhouse chronoverk er vel ikke langt unna. Gir liten mening å kjøpe verk av Breitling når de akkurat har satset stort på ny fabrikk.
Har ikke sett denne i live, men virker veldig pen.
Black Bay 54 "Nageurs de combat".
Vis vedlegg 381696
Den ble laget i 100 eks. til det 100de kurset for franske marinejegere.
Dette er definitivt min foretrukne måte å lage spesialversjoner på. Diskré og stilrent.Black Bay 54 "Nageurs de combat".
Vurderer Pelagos 39, men alt snakket om svak lume på viserne gjør meg usikker. Jeg er glad i lume, og sjekker ofte tiden i nattens mulm og mørke. Det betyr at tiden må kunne leses tydelig noen timer utpå natten, uten at klokken er "ladet" ved leggetid. Har hatt flere BB58, Pelagos 42, FXD og Ranger tidligere, alle har vært helt topp i så måte.
Det er utvilsomt at dette problemet eksisterer på tidlige modeller, og kanskje ulikt per eksemplar også. Men jeg lurer på om noen har skaffet seg en slik i nyere tid, og kan si noe om hvor stort (eller lite) problemet er? Vil jeg som "lume junkie" bli skuffet?
Bildet er lånt fra nett, og viser delvis problemet.
Vis vedlegg 381790
Grattis! Den var knallfinKjøpte denne i går.
Utrolig flott klokke, og mye råere i virkeligheten enn hva det fremkommer av bildene.