Die 17?
Jeg trodde det var 29 som var den magiske alder....
=8- O
Jeg har lurt på om det er noen som håper på at dødsbo bestående av "gamle klokker, trenger nytt batteri" inkluderer en Rolex. Det finnes fortsatt mange som mener at gammelt = verdiløst, spesielt om det er ting de ikke kan noe om. Jeg hadde et par Italienske landeveissykler stuet bort i barndomshjemmet som ble kastet av min mor da de hadde container, fordi "det var jo bare noe gammelt skrot"...!Ser der er særlig mangen som skal kjøpe vintage klokker på Finn. Ikkje at eg skal selge , men eg blir jo særlig skeptisk til å eventuelt kjøpe noke som en elleranna sjølvlært luring har hatt pølsefingrene sine bort i . Tviler jo på det er seriøse urmaker som kjøper med heller skjult profil på finn då . Polish og ny reim og ut til doble prisen ? Er det ubegrunnet skepsis ?
Jesses .Jeg har lurt på om det er noen som håper på at dødsbo bestående av "gamle klokker, trenger nytt batteri" inkluderer en Rolex. Det finnes fortsatt mange som mener at gammelt = verdiløst, spesielt om det er ting de ikke kan noe om. Jeg hadde et par Italienske landeveissykler stuet bort i barndomshjemmet som ble kastet av min mor da de hadde container, fordi "det var jo bare noe gammelt skrot"...!
Innmari kul!
Har du noe å mene om den opplevde kvaliteten?
Minner meg om Zenith Defy skeleton titan/gummi. Som jeg syns er en super klokke.
Det stemmer at den gjør. Hadde en i en veldig kort periode, den låsen var svært irriterende. Men ellers en fin klokkeNoen med Yema Superman her?
Jeg er nysgjerrig, blir man lei den bezellåsen? Jeg ser for meg at den hekter alt som finnes av gensere, stemmer det?
Noen med Yema Superman her?
Jeg er nysgjerrig, blir man lei den bezellåsen? Jeg ser for meg at den hekter alt som finnes av gensere, stemmer det?
En g-shock square må alle ha. Livet blir bare feil uten.
Vi trenger ikke krangle. Vi bor i et fritt land og det er lov å ta feilJeg vet ikke helt om det bør lages en egen tråd, og jeg frykter at klokkestafett-tråden kommer til å gå off-topic relativt raskt hvis jeg tar dette opp der, men altså, dette:
Nope! Dette er jo rett og slett ikke sant! Livet uten G-Shock er et velbalansert og godt levd liv. Et liv med G-Shock vil karakteriseres av en gigantisk klump om armleddet som ser ut som den vokste frem på 80-tallet, som ikke skal være på noe armledd annet enn på tenåringer på 80-tallet (og en og annen ordentlig soldat eller søk- og redningsspesialist) og som aldri blir vintage-kult.
Så, da er det avklart.
Har hatt speedy, not for me. Noe med lenke og str. på klokke. Kan hende en vintage hadde passet meg bedre, men får liksom ikke gåsehud."Alle" sier at en klokkesamling må ha en Speedmaster. Det kan så være. Uansett, så bør alle ha en G-Shock i samlingen for å forstå hva greia er. I motsetning til en Speedmaster, koster en G-Shock kun det samme som årskontigenten i en gitt kinky forening: Et slikk og ingenting.
Hatt en Speedy jeg også - tilbake i tid da boksen var mye, mye større en prisen på klokka. Synes designet er überkult og lettlest/funksjonelt til å være en kronograf. Men, å trekke den manuelt, var et mareritt. Å trekke en klokke skal være en glede. De nyere versjonene er hakket bedre, men ikke lette nok å trekke med mine fingre.Har hatt speedy, not for me. Noe med lenke og str. på klokke. Kan hende en vintage hadde passet meg bedre, men får liksom ikke gåsehud.
Hatt en Speedy jeg også - tilbake i tid da boksen var mye, mye større en prisen på klokka. Synes designet er überkult og lettlest/funksjonelt til å være en kronograf. Men, å trekke den manuelt, var et mareritt. Å trekke en klokke skal være en glede. De nyere versjonene er hakket bedre, men ikke lette nok å trekke med mine fingre.