Klokkecafé – løst og fast om klokker

Du har vært særdeles stille som community manager i lengre tid nå @Edzilla. Bare noen ølbilder i ny og ned samt kjærlighetserklæringer til folkevogn.

Hva skjedde med klokker, høstdepresjoner, reisebrev, Akrivia og alle andre de flotte bidragene du øste av før? Er det en svunnen tid?

Edit: Gratulerer med ny klokke på vei forresten. Blir spennende å lese hva det er!

Hei,

Livet skjer. Det er det som skjer.
Tøft på hjemmebane, som tar omtrent all ledig tid. Også tid slik at det i perioder går ut over arbeidslivet.
Ventetiden på den vakre klokken fra Rexhep lar vente på seg. Når den ankommer, aner jeg ikke. Føler til tide at jeg blir ghostet.
Drømmer om at ting skal bli som det engang var. At Edzilla skal reise seg som «kråka» føniks.
Imens gleder jeg meg over små øyeblikk i hverdagen. Om det er å rulle med folkevogna UP! eller det å fylle kjøleskapet med frisk øl.
Plassen er hos Bjerke. Nå den ankommer vetes ikke. Men sikkert mindre enn de seks årene jeg har ventet til nå på klokka fra RR.

Redigert:
Hei,

Tøft på hjemmebane, som tar omtrent all ledig tid. Også tid slik at det i perioder går ut over arbeidslivet.
Ventetiden på den vakre klokken fra Rexhep lar seg vente. Når den ankommer, aner jeg ikke. Føler til tide at jeg blir ghostet.
Drømmer om at ting skal bli som det engang var. At Edzilla skal reise seg som «kråka» føniks.
Imens gleder jeg meg over små øyeblikk i hverdagen. Om det er å rulle med folkevogna UP! eller det å fylle kjøleskapet med frisk øl.
Plassen er hos Bjerke. Nå den ankommer ventes ikke. Men sikkert mindre enn de seks årene jeg har ventet til nå på klokka fra RR.
Håper vi kan være litt støtte i livet @Edzilla❤️ Mens vi venter på Fønix.

Hei,

Ventetiden på den vakre klokken fra Rexhep lar seg vente. Når den ankommer, aner jeg ikke. Føler til tide at jeg blir ghostet.
Plassen er hos Bjerke. Nå den ankommer ventes ikke. Men sikkert mindre enn de seks årene jeg har ventet til nå på klokka fra RR.
Livet kommer først. Velkommen inn her når du har tid. Mossekråker reiser seg alltid (har jeg hørt).

Gleder meg til å se hva du har bestilt :)

Hei,

Ventetiden på den vakre klokken fra Rexhep lar vente på seg. Når den ankommer, aner jeg ikke. Føler til tide at jeg blir ghostet.
Plassen er hos Bjerke. Nå den ankommer vetes ikke. Men sikkert mindre enn de seks årene jeg har ventet til nå på klokka fra RR.
Livet kan være brutalt. Takk for svaret ditt og trøst deg med tiden leger alle sår, selv om det er mager trøst når det står på.

Mange som gleder seg over bidragene dine og ser frem til de dukker opp igjen når tiden er inne 😊
I mellomtiden får du glede deg over ny klokke på vei og at vi savner det du bringer til bords.

Lykke til 😊

image

• Liker
Reaksjoner: RoW