Som jeg har tipset om et par ganger før, men den perfekte G-Shocken er GW-B5600BC-1BER.
Den kan finnes til under 2000kr til tider. Den har samme modul som stålmodellene til 5-gangen i pris, så du får absolutt alle fuksjoner.
Om du vil velge å bruke Bluetooth er opp til deg, selv går min på Multiband 6 og får oppdaterte radiosignaler hver natt.
Den lades av lys også.
Men det største poenget med akkurat denne modellen er at den kommer på Casios Combi bracelet.
Dette er en klokkelenke av plast, der hvert eneste ledd er festet med spring bars.
Det er utrolig komfortabelt, og ikke svett og klamt som de vanlige resinreimene.
Den ser også veldig for seg gjort ut.
Hvorfor denne lenka ikke tilbys på flere modeller er et endeløst mysterium for meg. Men om du har prøvd en G-Shock før og ikke likt den pga billige resinreimer er dette løsningen.
Jeg tror rett og slett det ikke er mulig å få mer G-Shock for pengene.
Selv bestilte jeg en skjermbeskytter fra AliExpress også, et lite pleksiglass som ikke synes da det er lavere enn kanten rundt originalskjermen.
Da er mineralglasset, det ene svake punktet på en G-shock, også garantert å holde ut i evigheten.
Så om noen er i tvil, GW-B5600BC-1BER. Kjøp nå, takk meg senere.
Vis vedlegg 382669