Forbedringsforslag: vurdere å
feste klistre flere tråder i toppen av del-forumene.
Hvorfor? Jeg driver stadig og leter etter enkelte tråder som jeg har interesse av å se om igjen. Dessverre er søkefunksjonen her så som så - i alle fall når man ikke husker nøyaktig hva man skal søke etter. Ganske irriterende når man vet man har sett "noe" "en eller annen plass"...
Er det mulig å framheve enkelte utvalgte tråder, f.eks. ved å feste dem i toppen av tråd-listene? (Jeg har jo en liste over tråder jeg følger, men det er ikke alltid en fullgod løsning på dette ilandsproblemet). En bi-effekt vil kanskje bli at det blir færre parallelle tråder om samme tema?
Det er sikkert mange meninger om hva som skal til for å bli en "utvalgt tråd". Selv skulle jeg ønske at f.eks.
samletråden for remmer og lenker hadde fått en framhevet plass. Akkurat nå kommer jeg ikke på andre jeg kunne tenkt meg å få framhevet, men hvis det er aktuelt å gjøre noe med dette er det kanskje flere som har forslag til tråder som bør løftes fram?
Edit: ser at det korrekte begrepet er "klistrede tråder"
Edit 2: denne tråden letet jeg også litt etter for å finne, så den kan jo også være nyttig å framheve på en eller annen måte?