Omega Seamaster-tråden

Liker denne!
Synd den har blodharry 007-design bak.
Men hvorfor er denne så sabla dyr?
Som Bond-fan må jeg her arrestere deg. Baksiden er ikke blodharry! :mrgreen: Dette er special edition done right IMO.

Når det gjelder prisen så er det med denne som med det meste innefor klokkerbransjen de siste årene; ser produsenten en mulighet til å presse prisen opp så benytter de seg av den. De håper vel at det er nok Bond-fans som er villige til å betale litt ekstra, og at klokken etter hvert kan bli et samleobjekt. Enig i at det er en fin klokke, men for meg personlig blir det aldri aktuelt å betale ekstra for noe slikt.

• Liker
Reaksjoner: Genta
Som Bond-fan må jeg her arrestere deg. Baksiden er ikke blodharry! :mrgreen: Dette er special edition done right IMO.

Når det gjelder prisen så er det med denne som med det meste innefor klokkerbransjen de siste årene; ser produsenten en mulighet til å presse prisen opp så benytter de seg av den. De håper vel at det er nok Bond-fans som er villige til å betale litt ekstra, og at klokken etter hvert kan bli et samleobjekt. Enig i at det er en fin klokke, men for meg personlig blir det aldri aktuelt å betale ekstra for noe slikt.
Får ta til takke med den første bond-klokka, uten blodharry baklokk;) Til en fornuftig pris!
IMG_9556.jpeg

Må bare digge utg i stål, endelig er den kvitt dato og keramisk bezel. Denne burde vært lansert i 2018. Men, kommer ikke til å anskaffe en da jeg håpet på ~40mm

Er de like tykke som de gamle med dato?

Edit: Tok jobben med å sjekke. Den er tykkere enn den gamle med dato. WTF, Omega.

Redigert:
  • Wow
Reaksjoner: kire
Det er kun en ny variant av nekton modellen, med alu skive og alu bezel. Lite å klaske hæla i taket for. Vil tro det kommer ny PO før vi ser ny smp

Det er kun en ny variant av nekton modellen, med alu skive og alu bezel. Lite å klaske hæla i taket for. Vil tro det kommer ny PO før vi ser ny smp
Vel, det er som å si at Sunda, Nøtte og Banos er det samme som HamarPålegg!

Stor designforskjell. Både bezel og glass. Mye rimeligere enn tilsvarende med Jens Bond-logoer på. Endelig!

Jeg har hæla i taket her iallfall;)

• Liker
Reaksjoner: Sponon