Omega Seamaster-tråden

IMG_6622.jpeg
 
Unnskyld om dette er feil tråd å spørre i- men om man har en Seamaster PO for hånden og denne ikke har mer tilbehør enn boks. Ingen kort eller papirer. Hvordan sjekker jeg opp at det ikke er en kopi? Er det lov med en finnkode- og noen som vil ta seg bryet å se på bilder?
Mvh.
 
Til dere som har kjennskap til de ulike Seamaster Pro 300-generasjonene. Den siste utgaven synes jeg blir for stor for mitt håndledd. Men hvordan er denne i størrelse i forhold til de foregående generasjonene, dvs. de som ofte kalles SMPC og Bond? Ser du @Genta har alle tre.
 
  • Liker
Reaksjoner: Johan På Snippen
Til dere som har kjennskap til de ulike Seamaster Pro 300-generasjonene. Den siste utgaven synes jeg blir for stor for mitt håndledd. Men hvordan er denne i størrelse i forhold til de foregående generasjonene, dvs. de som ofte kalles SMPC og Bond? Ser du @Genta har alle tre.
Solgte den grønne lørdag, pga størrelse. Betydelig større enn foregående. Men også veldig forseggjort og pen! Super bærekomfort, men ser stor ut.

Har «kun» Bond-quartz-utgaven, og min sønn den «samme» med automatic. Anbefaler disse:
IMG_8938.jpeg