👀🍾 Håpet er der!
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.375 Sted Oslo 29. nov. 2024 #4.361 Callahan skrev: Klikk for å utvide... Håpet er der! Reaksjoner: Wada, andres og Erik_SG
X xe3l Medlem 26. april 2009 Innlegg 689 Sted Oslo 3. des. 2024 #4.362 Edzilla skrev: Det vil jeg så absolutt gjøre! Klikk for å utvide... Hva sa RR?
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.375 Sted Oslo 3. des. 2024 #4.363 xe3l skrev: Hva sa RR? Klikk for å utvide... Samtalen ble forsinket. Så venter fortsatt på en oppringning.
xe3l skrev: Hva sa RR? Klikk for å utvide... Samtalen ble forsinket. Så venter fortsatt på en oppringning.
GrimReaper Støttemedlem Medlem 30. des. 2016 Innlegg 6.909 Sted Telemark 3. des. 2024 #4.364 Edzilla skrev: Samtalen ble forsinket. Så venter fortsatt på en oppringning. Klikk for å utvide... Er dette vanlig i superklokkekretser? Å måtte "henge å slenge" i årevis for å få kjøpt produktet eller få noe håndfast informasjon? Det fremstår litt spesielt og litt uhøflig for å være ærlig. Hvis du lager 4 klokker i året burde det gå an å følge opp de kundene litt bedre. Reaksjoner: Hvalrossen, mph90, Edzilla og 1 annen
Edzilla skrev: Samtalen ble forsinket. Så venter fortsatt på en oppringning. Klikk for å utvide... Er dette vanlig i superklokkekretser? Å måtte "henge å slenge" i årevis for å få kjøpt produktet eller få noe håndfast informasjon? Det fremstår litt spesielt og litt uhøflig for å være ærlig. Hvis du lager 4 klokker i året burde det gå an å følge opp de kundene litt bedre.
holmby Medlem 20. sep. 2016 Innlegg 1.005 Sted telemark 3. des. 2024 #4.365 Edzilla skrev: Samtalen ble forsinket. Så venter fortsatt på en oppringning. Klikk for å utvide... …ja nå grenser det til selvpisking; ventetid så lang at du blir knust istedenfor fortryllet. jeg hadde mistet lysten og gitt faen - herregud så tålmodig du er! Reaksjoner: Hvalrossen, Edzilla og GrimReaper
Edzilla skrev: Samtalen ble forsinket. Så venter fortsatt på en oppringning. Klikk for å utvide... …ja nå grenser det til selvpisking; ventetid så lang at du blir knust istedenfor fortryllet. jeg hadde mistet lysten og gitt faen - herregud så tålmodig du er!
hbf Støttemedlem Medlem 2. jan. 2019 Innlegg 387 Sted Norge 3. des. 2024 #4.366 Sjuk ventetid Har du betalt depositum for 5 år siden?
Edzilla Community Manager Støttemedlem Medlem 5. sep. 2011 Innlegg 13.375 Sted Oslo 4. des. 2024 #4.367 hbf skrev: Sjuk ventetid Har du betalt depositum for 5 år siden? Klikk for å utvide... Ja, synes det trekker "noe" ut. Men nei. De ville ikke ta imot depositum når jeg fikk plass på ventelisten. Reaksjoner: mph90, hbf og holmby
hbf skrev: Sjuk ventetid Har du betalt depositum for 5 år siden? Klikk for å utvide... Ja, synes det trekker "noe" ut. Men nei. De ville ikke ta imot depositum når jeg fikk plass på ventelisten.
Hvalrossen Støttemedlem Medlem 25. feb. 2012 Innlegg 1.532 Sted Oslo lørdag kl. 07:53 #4.368 Any update? Hele TS føler saken spent. Reaksjoner: sunshine, kire og mph90