Du er forzinket?
Kult med teknisk tegning! Gratulerer! Ser ut som han hagmann har blitt litt for gammel. De lugsene er ikke helt symmetriske!
@Edzilla Denne tråden er på så mange sider, så tilgi meg dersom noen har spurt om dette før
Hva er ditt favorittsted for pizza i London?
Hum... Tror det må være Pizza East Portobello og Homeslice Neal's Yard
Suverent, tusen takk
Er i London neste uke.
Har avtale om å møte noen klokkesamlere i byen. Så om noen TS’ere er interessert i en litt spontan gtg. Så send meg gjerne en pm.
Vær forsiktig med klokkene i London om dagen min venn! Helt på trynet mye overfall og ran av klokker for tiden..
Have a safe and pleasant journey my friend.Er i London neste uke.
Har avtale om å møte noen klokkesamlere i byen. Så om noen TS’ere er interessert i en litt spontan gtg. Så send meg gjerne en pm.
Treffer spikeren på hodet for mange. Har selv vært gjennom en stor del av katalogen for å finne ut hva slags modeller som passer for meg. Fant til slutt ut hva jeg ville ha, men godfølelsen ble borte.Kom deg ut av flippefella! Det er den sikre død for hobbyen og klokkegleden. Legg planen for en FPjourne, gled deg på veien. I denne hobbyen er veien på mange måter målet. Spareprosessen, researchen og ventetiden gjør målet verdt å vente på.