GrimReaper
Støttemedlem
Hva skjer med tråden din @Edzilla? Nå er det høst igjen og jeg savner når denne tråden var et ukentlig høydepunkt. Den fortjener å leve videre!
Hva skjer med tråden din @Edzilla? Nå er det høst igjen og jeg savner når denne tråden var et ukentlig høydepunkt. Den fortjener å leve videre!
Reiser til London igjen i høstferien. Restauranter og hvor en skal spise er alltid det som vi bruker mest tid på å finne ut av.
@Edzilla
Har du noen tips? Familie på fire, kresne teenagers, løs jakke og under 3K pr middag?
Jeg har et par som er litt over gjennomsnittet sære, men det du foreslår tipper jeg faller i smak
Takk @Edzilla
Pizzaria Mozza har pizza men med litt mer 'voksen' stil over seg med mange andre forskjellige retter. Kan være fint kompromiss for barn og voksne.Reiser til London igjen i høstferien. Restauranter og hvor en skal spise er alltid det som vi bruker mest tid på å finne ut av.
@Edzilla
Har du noen tips? Familie på fire, kresne teenagers, løs jakke og under 3K pr middag?
Stakk innom Pizza East i Shoreditch. Løs jakke og litt løkka-stemning. Kult sted og pizzaen var veldig bra. Takk for tipset @Edzilla
Ellers ble det The Ivy på Soho, fordi det var gangavstand fra hotellet. Ok mat og kult sted, men servicen var ikke noe å skrive hjem om. Også ganske dyrt.
Vis vedlegg 347660