Gullkorn fra Finn.no

Ser den er delvis postet før. Men med oppdatert tekst. Så tåler vi et gjensyn😂

Ser den er delvis postet før. Men med oppdatert tekst. Så tåler vi et gjensyn😂
1. Jeg er så nysgjerrig på hva slags mennesker som finner på sånt.
2. Jeg er så spent på om han faktisk får leid ut.
3. Jeg er så spent på hva slags mennesker som er i kundegruppen.
4. Stryk punkt 1-3. Jeg orker faktisk ikke vite det.

Redigert:
Alle dere som har Daytona, løp og kjøp!

Skjermbilde 2024-12-04 kl. 18.13.06.png

Og han lever fortsatt i håpet .

Og han lever fortsatt i håpet .

-Det er jo det som er forbannelsen med internett og store markeder - man trenger bare én idiot for å lykkes, og jo flere du når, jo større er håpet om å finne en.

Akk.

• Liker
Reaksjoner: Hoover
-Det er jo det som er forbannelsen med internett og store markeder - man trenger bare én idiot for å lykkes, og jo flere du når, jo større er håpet om å finne en.

Akk.
Men så store idioter tror jeg faktisk ikke finnes. De fleste vil ta et bittelite googlesøk før de betaler 280k for en klokke til 300-400,-. Til og med de dummeste av oss.

• Haha
Men så store idioter tror jeg faktisk ikke finnes. De fleste vil ta et bittelite googlesøk før de betaler 280k for en klokke til 300-400,-. Til og med de dummeste av oss.
Ligger et par på eBay til rundt 10K.
Men ja, ikke verd mer en noe hundrelapper i mitt hode. Denne har vel ligget ute over ett år nå.
Selger var i kontakt med en kollega og ønsket et bytte mot hans Lexus RC 300 fra 2017 til 300K. De ble ikke enige før og si det sånn.

Ligger et par på eBay til rundt 10K.
Men ja, ikke verd mer en noe hundrelapper i mitt hode. Denne har vel ligget ute over ett år nå.
Selger var i kontakt med en kollega og ønsket et bytte mot hans Lexus RC 300 fra 2017 til 300K. De ble ikke enige før og si det sånn.
Jeg tror den har ligget mye lenger enn det. Jeg mener å huske at har ligget ute i flere år nå av og på. Første gangen jeg så den så lå den ute til godt over 500k.
Han må jo være fullstendig idiot hvis han tror folk er så lettlurte.
Kan tenke meg kollegaen din ble imponert over det forslaget 😅😅😅

• Haha
Eh….Han spurte meg om råd. Han er overhode ikke klokke kyndig og viste en viss interesse faktisk. Jeg grøsset, han og etter han ble presenter for fasiten.

Men da gjorde han jo som de fleste andre ville ha gjort også, spurt noen som vet. Det er vel svært få som avhender mange hundre tusen uten å sjekke litt rundt først. Spesielt hvis man ikke er kyndig. Gjelder forsåvidt andre ting også, ikke bare klokker.

Jeg er nesten tilbøyelig til å mene at hvis man blir lurt av en sånn en så er det langt på vei selvforskyldt.

• Liker
Reaksjoner: Heftos

-Jojo, den største idioten kan meget vel være han som forsøker å finne en idiot - takes one to know one, etc - og det at den fortsatt ligger der etter så lang tid, tyder jo på at dette i tillegg er en STA idiot, menmen. Han om det.

Det eneste som mangler nå, er at han spriter opp annonsen med noe i retning av at 'Patek Philippe, en av de mest anerkjente urprodusentene i verden, produserer flere tusen ur hvert år, men dette, det er ett av kun 500, så prisutviklingen er naturlig nok en ganske annen...'

Jeg er nesten tilbøyelig til å mene at hvis man blir lurt av en sånn en så er det langt på vei selvforskyldt.

-Der er vi helt enige. Akk.

• Liker
Reaksjoner: GrimReaper
1. Jeg er så nysgjerrig på hva slags mennesker som finner på sånt.
2. Jeg er så spent på om han faktisk får leid ut.
3. Jeg er så spent på hva slags mennesker som er i kundegruppen.
4. Stryk punkt 1-3. Jeg orker faktisk ikke vite det.

Snakket ikke vi om å delfinansiere daytonaen din med å leie den ut til influensere i forkant av Vixen (?) awards? Ble det noe av den ideen? Isåfall vil jeg ha prosenter :LOL: