GrimReaper
Støttemedlem
Fyren ble lurt, fant ut etterhvert ved å ta den hos AD, og nå prøver å få den vekk...?Knallkjøp! 70-80% original!Vis vedlegg 388837
Den der er ikke noe annet enn fuktighets ulykke«Bubble dial» Er det slang for «Ooops! Jeg mista den fine Tudoren min i boblebadet?»
Nesten 70-80%. Mulig at den bare er 50-60%.Knallkjøp! 70-80% original!Vis vedlegg 388837
«Ekte jagerflyger»! Ikke en vanlig jagerflyger, altså en jagerflyger, heller ikke en falsk en, men en ekte
En kammis av en kammis var faktisk jagerflypilot, noe han opplevde som slitsomt å si til pikene han møtte på pub. Dette var på den tiden det kosta 12,- i bommen ved Lierbakken, så han svarte alltid pubpikene hva han drev med på følgende måte: "Sitter i Lier-bommen, jeg er syyyykt god på 12-gangern, skal du høre? 12, 24, 36, (osv i et rasende tempo)". Pikene ble lite imponert, vi gutta hadde det sabla morro Han kunne selvsagt være ærlig de gangene han mente det gangnet han.Har vært borti noen falske jagerflypiloter ja, må være litt obs der.
Trolig mer ekte handjager. "Klokken trekker godt".«Ekte jagerflyger»! Ikke en vanlig jagerflyger, altså en jagerflyger, heller ikke en falsk en, men en ekte
Tenker dette er et mislykket forsøk på å «bake» skive og visere i ovnen for å fremprovosere patina, men dette så jo bare jævlig ut. Om noen blir lurt av det der, så er det jo bare trist.«Bubble dial» Er det slang for «Ooops! Jeg mista den fine Tudoren min i boblebadet?»
Kikket ikke på annonsen før nå det der så jo helt jævlig ut! Skal vel ikke ha veldig god peiling på vintage før man styrer unna det vraket der.«Bubble dial» Er det slang for «Ooops! Jeg mista den fine Tudoren min i boblebadet?»